Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Öğretmen adaylarının eleştirel okuma öz yeterlilik algılarının incelenmesi.

International Conference Psychology Education, Guidance & Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

2. preschool education teacher's point of views about literacy practices

3. international congress on early childhood education, Adana, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2012, ss.188, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. A Meta-analysis study on the effectiveness of multiple ıntelligences based ınstruction: The case of Turkey

I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.242, (Özet Bildiri)

4. İlkokuma yazmayı farklı yöntemlerle öğrenen ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri üzerine bir çalışma

International Conference on New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.109, (Özet Bildiri)

6. Evaluation of studies conducted in Turkey on multiple ıntelligences theory

I. International Conference of Living Theorists- Howard Gardner, Burdur, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2009, ss.55, (Tam Metin Bildiri)

7. Yazılı bilgi miktarının dinlediğini anlama başarısı üzerindeki etkisi.

III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 1

1. Pre-school teachers' point of views about literacy practices

Contemporary perspectives and research on early childhood education, Yasar M., Ozgun O., Galbraith J., Editör, Cambridge Scholars Publishing, London, ss.33-43, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

12

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları