Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Çoklu zeka kuramı temelli çalışmaların değerlendirilmesi: Türkiye örneği
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.21-32, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ve okumaya ilişkin tutumları arasındaki ilişki
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.38, ss.110-117, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen adaylarının eleştirel okuma öz yeterlilik algılarının incelenmesi.
International Conference Psychology Education, Guidance & Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013, ss.1
preschool education teacher's point of views about literacy practices
3. international congress on early childhood education, Adana, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2012, ss.188
A Meta-analysis study on the effectiveness of multiple ıntelligences based ınstruction: The case of Turkey
I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.242
İlkokuma yazmayı farklı yöntemlerle öğrenen ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri üzerine bir çalışma
International Conference on New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.109
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ve okumaya ilişkin tutumları arasındaki ilişki.
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.159
Evaluation of studies conducted in Turkey on multiple ıntelligences theory
I. International Conference of Living Theorists- Howard Gardner, Burdur, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2009, ss.55
Yazılı bilgi miktarının dinlediğini anlama başarısı üzerindeki etkisi.
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, ss.1
Birinci sınıf öğretmeleri ile öğretmen adaylarının ses temelli cümle yöntemine yönelik görüşleri: Nitel bir çalışma örneği
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.367-368
Kitap & Kitap Bölümleri
Pre-school teachers' point of views about literacy practices
Contemporary perspectives and research on early childhood education, Yasar M., Ozgun O., Galbraith J., Editör, Cambridge Scholars Publishing, London, ss.33-43, 2014