Arş. Gör. BİLGE KUŞDEMİR KAYIRAN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Çukurova Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
3
Tümü (3)
Scopus (1)
TRDizin (3)
1.
The investigation of pre-service teachers’ perceptions about critical reading self-efficacy Öğretmen adaylarının eleştirel okuma Öz-yeterlik algılarının İncelenmesi
KARABAY A.
,
KUŞDEMİR KAYIRAN B.
,
IŞIK D.
Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research
, sa.59, ss.227-246, 2015 (Scopus)
2.
Çoklu zeka kuramı temelli çalışmaların değerlendirilmesi: Türkiye örneği
KARABAY A.
,
KARAGÖZ IŞIK D.
,
GÜNAY BİLALOĞLU R.
,
KUŞDEMİR KAYIRAN B.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.21-32, 2011 (Hakemli Dergi)
3.
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ve okumaya ilişkin tutumları arasındaki ilişki
KARABAY A.
,
KUŞDEMİR KAYIRAN B.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.38, ss.110-117, 2010 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
1.
Öğretmen adaylarının eleştirel okuma öz yeterlilik algılarının incelenmesi.
KARABAY A.
,
KUŞDEMİR KAYIRAN B.
,
KARAGÖZ IŞIK D.
International Conference Psychology Education, Guidance & Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2.
preschool education teacher's point of views about literacy practices
KUŞDEMİR KAYIRAN B.
,
KARABAY A.
3. international congress on early childhood education, Adana, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2012, ss.188, (Özet Bildiri)
3.
A Meta-analysis study on the effectiveness of multiple ıntelligences based ınstruction: The case of Turkey
KARABAY A.
,
KARAGÖZ IŞIK D.
,
GÜNAY BİLALOĞLU R.
,
KUŞDEMİR KAYIRAN B.
I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.242, (Özet Bildiri)
4.
İlkokuma yazmayı farklı yöntemlerle öğrenen ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri üzerine bir çalışma
KUŞDEMİR KAYIRAN B.
,
KARABAY A.
International Conference on New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.109, (Özet Bildiri)
5.
İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ve okumaya ilişkin tutumları arasındaki ilişki.
KUŞDEMİR KAYIRAN B.
,
KARABAY A.
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.159, (Özet Bildiri)
6.
Evaluation of studies conducted in Turkey on multiple ıntelligences theory
KARABAY A.
,
KARAGÖZ IŞIK D.
,
GÜNAY BİLALOĞLU R.
,
KUŞDEMİR KAYIRAN B.
I. International Conference of Living Theorists- Howard Gardner, Burdur, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2009, ss.55, (Tam Metin Bildiri)
7.
Yazılı bilgi miktarının dinlediğini anlama başarısı üzerindeki etkisi.
KARABAY A.
,
KUŞDEMİR KAYIRAN B.
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, ss.1, (Özet Bildiri)
8.
Birinci sınıf öğretmeleri ile öğretmen adaylarının ses temelli cümle yöntemine yönelik görüşleri: Nitel bir çalışma örneği
KARABAY A.
,
KUŞDEMİR KAYIRAN B.
,
KARAGÖZ IŞIK D.
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.367-368, (Özet Bildiri)
Kitaplar
1
1.
Pre-school teachers' point of views about literacy practices
KARABAY A.
,
KUŞDEMİR KAYIRAN B.
Contemporary perspectives and research on early childhood education, Yasar M., Ozgun O., Galbraith J., Editör, Cambridge Scholars Publishing, London, ss.33-43, 2014
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
Yayın (Scopus)
1
Atıf (Scopus)
6
H-İndeks (Scopus)
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları