Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Postmodernizm.

Artı dergisi , sa.20, ss.24-25, 1993 (Hakemsiz Dergi)

Estetik Anlayış

ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ , sa.184, ss.40, 1993 (Hakemli Dergi)

Sanat Eğitimi Üzerine.

Samsun Sanat , sa.6, ss.28, 1992 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Türk ve Avrupa Eğitim Sisteminde Sanat Eğitimi Programları ve Uygulama Alanları Üzerinde Bir Araştırma

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi II Sanat Araştırmaları Sempozyumu, Adana, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.89-95, (Tam Metin Bildiri)

EXAMINATION OF ARTS TEACHERS' PARTICIPATIONS ABOUT ARTISTIC AND ACADEMIC ACTIVITIES

6 th International Conference of Strategic Research on Social Science and Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 Mayıs - 14 Eylül 2017, ss.221-232, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Desen Çizme Beceri ve Algılarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Çukurova Üniversitesi Uluslararası Sanat Araştırmaları Sempozyumu, Adana, Türkiye, 8 - 11 Nisan 2015, cilt.1, ss.283-288, (Tam Metin Bildiri)

The Effects of Different Ecological Conditions on the Children's Perceptions Toward Environmental Issues.

VI. International Symposium on Ecology and Environmental Problems., Antalya, Türkiye, 17 - 20 Kasım 2014, ss.39, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Resim Çizimlerinde Kullandıkları Klişe (Stereotype) Figürlerin İncelenmesi

Adnan Menderes Üniversitesi XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.94, (Özet Bildiri)

Farklı doğal ve fiziksel çevrelerde yaşayan çocukların çevre sorunlarına yönelik resimlerindeki artistik becerilerin incelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.119-126, (Tam Metin Bildiri)

Farklı doğal ve fiziksel çevrelerde yaşayan çocukların çevre sorunlarına yönelik resimlerindeki artistik becerilerin incelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.119-126, (Tam Metin Bildiri)

Farklı doğal ve fiziksel çevrelerde yaşayan çocukların çevre sorunlarına yönelik resimlerindeki artistik becerilerinin incelenmesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.54, (Özet Bildiri)

The effects of different ecological conditions on the children?s perceptions toward environmental issues

VI. International Symposium on Ecology and Environmental Problems, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2011, cilt.1, ss.39, (Özet Bildiri)

The effect of different ecological conditions on the children's perceptions toward environmental issues

VI. International Symposium on Ecology and Environment Problems, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Kasım 2011, ss.39, (Özet Bildiri)

Güzel Sanatlar Eğitimi Alanında çalışan Öğretim Görevlilerinin Sanatta Yeterlik Eğitiminde Yabancı Dil Etkisi ve Bu Alana İlişkin Öneriler.

Gazi Üniversitesi V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu., Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011, ss.64, (Özet Bildiri)

Perceptions about environmental problems in elemantary school children drawings (Katılım belgesi verilmemiştir)

10th European Affective Education Network Conference, İSKOÇYA, 5 - 08 Temmuz 2009, cilt.3, ss.1-24, (Tam Metin Bildiri)

Güzel Sanatlar Alanında Çalışan Bazı Öğretim Görevlilerin Sanatta Yeterlik Eğitimi Almalarına İlişkin Bir Öneri.

T.C. Yüksek Öğretim Kurulu. Uluslararası Yüksek Öğretim Kongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar / International Higher Education Congress: New Trends and Issues., İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2011, ss.1373-1379, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim 5. sınıf görsel sanatlar eğitimi dersine ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi.

Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi 19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı., Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.163, (Özet Bildiri)

Çocuk resimlerine yansıyan çevre sorunlarının sosyo-ekonomik farklılıklara göre analizi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.70, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Çocuk resimlerine yansıyan çevre sorunlarının sosyo-ekonomik farklılıklara göre analizi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.70, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Perceptions aboutenvironmental problems in elementary school children’xxs drawings.

Network Conference, University of the west of Scotland, UK., İSKOÇYA, 14 - 17 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)

Perceptions about environmental problems in elemantary school children? drawings

10th European Affective Education Network Conference, Ayr, Birleşik Krallık, 5 - 08 Temmuz 2009, cilt.1, ss.15-16, (Özet Bildiri)

Perceptions about environmental problems in elemantary school children? drawings

10th European Affective Education Network Conference, Ayr, Birleşik Krallık, 5 - 08 Temmuz 2009, cilt.1, ss.15-16, (Özet Bildiri)

Perceptions About Environmental Problems in Elementary School Children's Drawings

10th. EAEN Conference., West Scotland, Birleşik Krallık, 5 - 08 Haziran 2009, sa.3, ss.1-25, (Özet Bildiri)

Okulda yaşanan şiddetin öğrencilerin yaptıkları resimlerle tanımlanması

Sanat Eğitimi ve Şiddet Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2007, ss.174-178, (Özet Bildiri)

Üniversitelerde öğretim görevlilerinin sorunları ve çözüm önerileri.

Demokratik üniversite sempozyumu, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2007, cilt.6, sa.23, ss.50-68, (Tam Metin Bildiri)

Okulda Yaşanan Şiddetin Öğrencilerin Yaptıkları Resimlerle Tanımlanması

Sanat Eğitimi Ve Şiddet konulu 3.Ulusal Sanat Eğitimi Sempozyumu., Ankara, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2007, (Tam Metin Bildiri)

Çocukların şiddeti algılama biçimlerinin çizdikleri resimlerine yansımaları

Gazi Osman Paşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi XVI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.224-228, (Özet Bildiri)

Çocukların Şiddeti Algılama Biçimlerinin Çizdikleri Resimlerine Yansımaları

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

Akademik değerler ve öğretim görevlilerinin konumları

Üniversite ve Üniversite Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2007, cilt.6, sa.23, ss.50-68, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmeni adaylarının temel çizim (desen) becerilerinin gelişimini ve bunu etkileyen etmenlerin değerlendirilmesi.

Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi XV. Ulusal Eğitim Bilimleri kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, cilt.1, ss.182, (Özet Bildiri)

İlköğretim (1.Kademe 4 ve 5. Sınıf) öğrencilerin estetik ve sanat kavramlarına yönelik bilgi düzeylerine ilişkin bir araştırma

2. Ulusal Sanat Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2004, ss.307-314, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmenliği bölümünde öğrenim gören öğrencilerin estetik beğeni düzeylerine ilişkin bir araştırma.

Uludağ Üniversitesi I. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 16 - 17 Haziran 1994, ss.140-142, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Sanatta Tasarım Olgusu 2. Bölüm

Temel Sanat ve Tasarım Eğitimi, Prof. Dr. H. Turgay Ünalan, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.40-74, 2021

Sanatsal Düşünme Biçimleri

Temel Sanat ve Tasarım Eğitimi, Prof. Dr. H. Turgay Ünalan, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.75-107, 2021

Görsel Algı

Görsel Estetik, Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Toprak, Editör, Anadolu Üniversitesi Basımevi, Eskişehir, ss.109-129, 2018

Okul Öncesinde Resim Eğitimi

Anı Yayıncılık, Ankara, 2017

Modernizm ve Sanat

Güzel Sanatlar, Doç. Dr. H. Turgay Ünalan, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.172-202, 2017

Çocuğu Resimleriyle tanımak

Çocukta Sanat Eğitimi ve Yaratıcılık 8 Bölüm, Doç. Dr. Turgay Ünalan, Editör, T.C. Anadolu Üniversitesi AÖF Yayınları, Eskişehir, ss.210-241, 2016

Çocukta Sanatsal Gelişim Teorileri ve Evreleri

Çocukta Sanat Eğitimi ve Yaratıcılık 3 Bölüm, Doç. Dr. Turgay Ünalan, Editör, T.C. Anadolu Üniversitesi Yayını, Eskişehir, ss.64-93, 2016

Sanat Öğretimi Yöntemlerine Giriş

Güzel sanatlar Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri, Artut K, Pekmezci, H, Yolcu E, Yılmaz M, Maccario N, Ünalan T, Aykaç V., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-28, 2010

Güzel Yazı Teknikleri

Anı Yayıncılık, Ankara, 2004
Metrikler

Yayın

74

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

733

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

82

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

46

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

309

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları