Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (4)
3. Erken Dönemde Matematik Konuşmaları
Yaşadıkça Eğitim Dergisi
, cilt.34, sa.1, ss.186-199, 2020 (Hakemli Dergi)
5. Pre- and In-Service Preschool Teachers' Science Teaching Efficacy Beliefs
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.14, ss.1344-1350, 2016 (Hakemli Dergi)
6. Tablet Bilgisayarların Okul Öncesi Eğitimde Destek Materyali Olarak Kullanılmasının İncelenmesi
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.2, ss.335-348, 2015 (TRDizin)
7. Literature Review On The Use Of Tablet Computers In Preschool Education
European Journal of Research on Social Studies
, cilt.1, sa.1, ss.80-83, 2014 (Hakemli Dergi)
9. The Impacts of Preschool Teachers' Mathematics Anxiety and Beliefs on Children's Mathematics Achievement
International Journal of Humanities and Social Science Invention
, cilt.2, sa.7, ss.45-49, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
3. Robotik Kodlama İle Matematik Öğretiyorum Projesinin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Öğretimine İlişkin Bilgi, Beceri ve İnançlarına Yansımaları
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.724-731, (Tam Metin Bildiri)
4. Ebeveynler ve Küçük Çocukların Evdeki Etkileşimleri Sırasında Kullandıkları Matematik Kavramları
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.820-825, (Tam Metin Bildiri)
5. A Validity and Reliability Study of Parents' Participation in Home Math Activities Scale
70th OMEP World Assembly and Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 25 - 29 Haziran 2018, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
6. Sosyal Medya Destekli Bir Lisans Dersinin Yürütülmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.526-527, (Tam Metin Bildiri)
7. "İki Dilli Çocuklar İçin Dil Gelişimini Değerlendirme Aracı"nın Geliştirilmesi: Pilot Çalışma
5. International Early Childhood Education Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.87-89, (Özet Bildiri)
8. Suriyeli Ebeveynler ile Okul Öncesi Dönemde Aile Katılımı Uygulamaları
5. International Early Childhood Education Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.147-149, (Özet Bildiri)
9. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Evdeki Günlük Yaşam Deneyimleri Sırasında Ebeveynleriyle Matematik Konuşmaları
V. International Early Childhood Education Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.460-462, (Özet Bildiri)
10. Suriyeli Mülteci Çocukların Göç Sonrası Uyum Süreçleri
5. International Early Childhood Education Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.289-290, (Özet Bildiri)
11. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Duygu Sosyalleştirmeye Yönelik İnanç ve Uygulamaları
Eurasian Conference on Language & Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.245-246, (Özet Bildiri)
12. Okul Öncesi Dönem Çocukların Sosyal Konumları ile Duygu Bilgisi Arasındaki İlişki
8th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.118, (Tam Metin Bildiri)
13. Hikaye Okuma Tekniklerinin Okul Öncesi Çocukların Dil Edinimine Etkisi
18th International Conference on Turkish Linguistics, Adana, Türkiye, 24 - 26 Şubat 2017, (Özet Bildiri)
15. Pre- and In-service Preschool Teachers' Science Teaching Efficacy Beliefs
1st International Conference on Studies in Education (ICOSEDU' 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
17. 2010-2015 yılları arasında okul öncesi eğitimde kaynaştırma eğitimi konusunda yapılan lisansüstü tezlerin sonuç ve önerilerinin, MEB hizmetiçi eğitim uygulamaları/stratejik planlalara yansımasının incelenmesi: Adana-Mersin-Osmaniye il örnekleri
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015, ss.64-66, (Tam Metin Bildiri)
18. The Relationship Between School readiness and Emotion Knowledge
67 th OMEP World Assembly and International Conference, Washington, Kiribati, 27 Temmuz - 01 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)
19. Evaluation of Children's Attitudes Toward Animal World According to environment Ethics
67 th OMEP World Assembly and International Conference, Washington, Kiribati, 27 Temmuz - 01 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)
20. Okulöncesi Çocuklar İçin Resimli Kitaplarda Fen Konularının Ele Alınışlarının İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
22. Literature review on the use of tablet computers in preschool education.
III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
23. Physical and Relational Aggression in Preschool Children: Preschool Teacher's Views and Intervention Strategies
III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)
24. Anne Babaların Oyuncak Seçimindeki Tutumları
V. Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.282-291, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
1. Erken Çocukluk Döneminde Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Durmuş Aslan, Editör, İzge Yayıncılık, Ankara, ss.72-88, 2020
3. Oyun Alanlarının Düzenlenmesine İlişkin Türkiye ve Farklı Ülkelerdeki Standartlar
Çocuk Merkezli Öğrenme Ortamları: Okul Öncesi Çocuklar İçin Bir Okul Tasarla, Aktaş Arnas Y., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.183-218, 2019
4. Preschool Children's Mathematical Experiences in Outdoor Play
Developments in Educational Sciences, Recep Efe, İrina Koleva, Emin Atasoy, İsa Cürebal, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, ss.196-207, 2016
5. Gendered Hate Speech in Cartoons: A Critical Discourse Analysis
Developments in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva Irina, Atasoy Emin, Cürebal, İsa, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.612-622, 2016