SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İnternet Bankacılığına İlişkin Tu ketici Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Bir Pilot Uygulama
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.16, sa.3, ss.165-182, 2016 (Hakemli Dergi)
İnternet Bankacılığına İlişkin Tüketici Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Bir Pilot Uygulama.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.165-182, 2016 (Hakemli Dergi)
Ürün Yerleştirme Uygulamalarının Tüketici Satın Alma Niyeti İle İlişkisi Hakkında Pilot Bir Araştırma
GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.9, sa.2, ss.135-151, 2016 (Hakemli Dergi)
Güneşten Korunma İle İlgili Sosyal Pazarlama Kampanyaları İçin Davranışsal Bulgular
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.183-204, 2016 (Hakemli Dergi)
Finansal Hizmetlerde Uyarlamacı Satış Başarısında Etkili Olan Kişisel Ve Kurumsal Faktörler
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.105-116, 2013 (Hakemli Dergi)
Algılanan Otel İmajı ve Hizmet Kalitesi ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler
ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.24, sa.1, ss.96-108, 2013 (Hakemli Dergi)
Kobi?lerin İhracatta Karşılaştıkları Engellerin Belirlenmesine Yönelik Mobilya Sektöründe Gerçekleştirilen Bir Araştırma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.228-246, 2009 (Hakemli Dergi)
Kobilerin ihracatta Karşilaştiklari Engellerin Belirlenmesine Yönelik Mobilya Sektöründe Gerçekleştirilen Bir Araştirma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.228-246, 2009 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Yeşil (Ürün) Satın Alma Davranışlarının Sosyo-demografik Değişkenler Açısından incelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.85-102, 2008 (Hakemli Dergi)
İndirim Mağazacılığında Yeni Trendler
Bizim Market, Perakende, Pazarlama & Ekonomi Dergisi
, cilt.6, sa.62, ss.74-78, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Tüketimin Çevreci Boyutu: Çevreci Tutum ve Davranışlara Göre Pazar Bölümlemesi?
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.423-438, 2007 (Hakemli Dergi)
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve İlişkisel Gerçekleri
Bizim Market: Alışveriş Kültürü ve Yaşam Dergisi
, sa.53, ss.44-48, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Tüketici Davranışı Araştırmalarında Bir Yolculuk ve Değişen Tüketici
Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.4, sa.14, 2005 (Hakemsiz Dergi)
İndirimli Market Müşterilerinin Profili
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.3, sa.10, ss.4-12, 2004 (Hakemli Dergi)
Çevreci Pazarlama ve Tüketicilerin Çevreci Tutumlarının Satın Alma Davranışlarına Etkileri İle İlgili Bir Uygulama
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.12, ss.39-54, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Environmentally Conscious Buying: The Role of Knowledge, Attitude and Values
22nd EBES Conference Rome, Roma, İtalya, 24 - 26 Mayıs 2017
Internal Marketing Orientation and Salesperson Performance: The Mediating Effects of Effort, Customer Orientation, and Job Satisfaction
23rd World Business Congress, International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014
Measuring the Relative Importance of Online Trust Indicators among Young Consumers
10th EBES Eurasia Business and Economic Society Conference, 2013, Özet Bildiri, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Finansal Hizmetlerde Uyarlamacı Satış Başarısında Etkili Olan Kişisel Ve Kurumsal Faktörler
Sosyalbilimler Araştırmaları Konferansı 2013, Sözlü Bildiri, İzmir, Türkiye, 27 Nisan 2013
Güneşten Korunma Davranışı Önündeki Engeller Bronzlaşma Davranışının Analizi
5.Prevantif Onkoloji Sempozyumu, 2011, Davetli Konuşmacı, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2011
Kolektif ve Bireyci Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Çevresel Kaygı ve Çevreye Duyarlı Satınalma Davranışlarındaki Rolü
9. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2010
Kolektif ve Bireyci Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Çevreye Duyarlı Satınalma Davranışlarındaki Rolü
9. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Zonguldak, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2010, ss.435-439
KOBİ lerin Karşılaştıkları İhracat Engelleri ve Etkileri Mobilya Sektöründe Bir Araştırma
8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Celal Bayar Üniversitesi, 2009, Özet Bildiri, Manisa, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009, ss.37-41
Çevreci Satın Alma ve Cinsiyet Farklılıkları
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.558-570
Sustainable Production and Sustainable Consumption A Survey of Eco Friendly Buying
Second YÖK-SUNNY Collaboration Symposium Scientific Collaboration For Sustainable Development Annual, Adana, 24 - 26 Mayıs 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Pazarlama Sosyal Pazarlama Kampanyası Örnekleriyle
Akademi Kitabevi Yayınları, Adana, 2016
Politik Pazarlamada Kişisel Marka Aday Markası Yönetimi
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2016
Dünyada Pazarlama Eğitiminin Gelişimi
Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Prof.Dr. Muazzez Babacan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.5-27, 2016
Dünyada Pazarlama Eğitiminin Gelişimi
Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Prof.Dr. Muazzez Babacan, Editör, Beta, İstanbul, ss.5-27, 2016
Araştırma Tasarımı
Pazarlama Araştırması Çeviri Bölüm Araştırma Tasarımı, Prof.Dr. FATMA DEMİRCİ OREL, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., ss.38-68, 2015
Nitel (Kalitatif) Araştırma Teknikleri
Pazarlama Araştırması Çeviri Bölüm Nitel Kalitatif Araştırma Teknikleri, Prof.Dr. FATMA DEMİRCİ OREL, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic Ltd Şti, ss.116-142, 2015
Sürdürülebilirlikle İlgili Ticari ve Sosyal Faaliyetlerde Pazar Bölümlendirme ve Hedef Kitle Tespiti
Disiplinler Arası Bakış Açısı İle Çevre, Prof.Dr. İhsan Günaydın; Yrd.Doç.Dr. Tufan Özsoy, Editör, hiperlink, İstanbul, ss.182-202, 2014
Bağlılık ve Güven Teorisi
Pazarlama Teorileri, Prof.Dr. İsmail Yağcı; Prof.Dr. Serap Çabuk, Editör, MediaCat, İstanbul, ss.327-343, 2014
Adana Tüketim Analizi
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2013
Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2012