Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. Environmentally Conscious Buying: The Role of Knowledge, Attitude and Values

22nd EBES Conference Rome, Roma, İtalya, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2. Internal Marketing Orientation and Salesperson Performance: The Mediating Effects of Effort, Customer Orientation, and Job Satisfaction

23rd World Business Congress, International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)

3. Measuring the Relative Importance of Online Trust Indicators among Young Consumers

10th EBES Eurasia Business and Economic Society Conference, 2013, Özet Bildiri, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

4. Finansal Hizmetlerde Uyarlamacı Satış Başarısında Etkili Olan Kişisel Ve Kurumsal Faktörler

Sosyalbilimler Araştırmaları Konferansı 2013, Sözlü Bildiri, İzmir, Türkiye, 27 Nisan 2013

5. Güneşten Korunma Davranışı Önündeki Engeller Bronzlaşma Davranışının Analizi

5.Prevantif Onkoloji Sempozyumu, 2011, Davetli Konuşmacı, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2011

7. Kolektif ve Bireyci Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Çevreye Duyarlı Satınalma Davranışlarındaki Rolü

9. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Zonguldak, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2010, ss.435-439, (Tam Metin Bildiri)

8. KOBİ lerin Karşılaştıkları İhracat Engelleri ve Etkileri Mobilya Sektöründe Bir Araştırma

8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Celal Bayar Üniversitesi, 2009, Özet Bildiri, Manisa, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009, ss.37-41, (Özet Bildiri)

9. Çevreci Satın Alma ve Cinsiyet Farklılıkları

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.558-570, (Tam Metin Bildiri)

10. Sustainable Production and Sustainable Consumption A Survey of Eco Friendly Buying

Second YÖK-SUNNY Collaboration Symposium Scientific Collaboration For Sustainable Development Annual, Adana, 24 - 26 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 10

3. Dünyada Pazarlama Eğitiminin Gelişimi

Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Prof.Dr. Muazzez Babacan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.5-27, 2016

4. Dünyada Pazarlama Eğitiminin Gelişimi

Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Prof.Dr. Muazzez Babacan, Editör, Beta, İstanbul, ss.5-27, 2016

5. Araştırma Tasarımı

Pazarlama Araştırması Çeviri Bölüm Araştırma Tasarımı, Prof.Dr. FATMA DEMİRCİ OREL, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., ss.38-68, 2015

6. Nitel (Kalitatif) Araştırma Teknikleri

Pazarlama Araştırması Çeviri Bölüm Nitel Kalitatif Araştırma Teknikleri, Prof.Dr. FATMA DEMİRCİ OREL, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic Ltd Şti, ss.116-142, 2015

7. Sürdürülebilirlikle İlgili Ticari ve Sosyal Faaliyetlerde Pazar Bölümlendirme ve Hedef Kitle Tespiti

Disiplinler Arası Bakış Açısı İle Çevre, Prof.Dr. İhsan Günaydın; Yrd.Doç.Dr. Tufan Özsoy, Editör, hiperlink, İstanbul, ss.182-202, 2014

8. Bağlılık ve Güven Teorisi

Pazarlama Teorileri, Prof.Dr. İsmail Yağcı; Prof.Dr. Serap Çabuk, Editör, MediaCat, İstanbul, ss.327-343, 2014
Metrikler

Yayın

37

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Proje

6

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları