Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (6)
3. İnternet Bankacılığına İlişkin Tu ketici Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Bir Pilot Uygulama
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.16, sa.3, ss.165-182, 2016 (TRDizin)
4. İnternet Bankacılığına İlişkin Tüketici Tutumlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Bir Pilot Uygulama.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.165-182, 2016 (TRDizin)
6. Güneşten Korunma İle İlgili Sosyal Pazarlama Kampanyaları İçin Davranışsal Bulgular
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.183-204, 2016 (TRDizin)
7. Finansal Hizmetlerde Uyarlamacı Satış Başarısında Etkili Olan Kişisel Ve Kurumsal Faktörler
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.105-116, 2013 (Hakemli Dergi)
8. Algılanan Otel İmajı ve Hizmet Kalitesi ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler
ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.24, sa.1, ss.96-108, 2013 (Hakemli Dergi)
11. İndirim Mağazacılığında Yeni Trendler
Bizim Market, Perakende, Pazarlama & Ekonomi Dergisi
, cilt.6, sa.62, ss.74-78, 2008 (Hakemsiz Dergi)
13. Tüketimin Çevreci Boyutu: Çevreci Tutum ve Davranışlara Göre Pazar Bölümlemesi?
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.423-438, 2007 (TRDizin)
14. Müşteri İlişkileri Yönetimi ve İlişkisel Gerçekleri
Bizim Market: Alışveriş Kültürü ve Yaşam Dergisi
, sa.53, ss.44-48, 2007 (Hakemsiz Dergi)
15. Tüketici Davranışı Araştırmalarında Bir Yolculuk ve Değişen Tüketici
Pİ: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.4, sa.14, 2005 (Hakemsiz Dergi)
16. İndirimli Market Müşterilerinin Profili
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.3, sa.10, ss.4-12, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1. Environmentally Conscious Buying: The Role of Knowledge, Attitude and Values
22nd EBES Conference Rome, Roma, İtalya, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2. Internal Marketing Orientation and Salesperson Performance: The Mediating Effects of Effort, Customer Orientation, and Job Satisfaction
23rd World Business Congress, International Management Development Association, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
3. Measuring the Relative Importance of Online Trust Indicators among Young Consumers
10th EBES Eurasia Business and Economic Society Conference, 2013, Özet Bildiri, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
4. Finansal Hizmetlerde Uyarlamacı Satış Başarısında Etkili Olan Kişisel Ve Kurumsal Faktörler
Sosyalbilimler Araştırmaları Konferansı 2013, Sözlü Bildiri, İzmir, Türkiye, 27 Nisan 2013
5. Güneşten Korunma Davranışı Önündeki Engeller Bronzlaşma Davranışının Analizi
5.Prevantif Onkoloji Sempozyumu, 2011, Davetli Konuşmacı, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2011
6. Kolektif ve Bireyci Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Çevresel Kaygı ve Çevreye Duyarlı Satınalma Davranışlarındaki Rolü
9. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
7. Kolektif ve Bireyci Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Çevreye Duyarlı Satınalma Davranışlarındaki Rolü
9. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Zonguldak, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2010, ss.435-439, (Tam Metin Bildiri)
8. KOBİ lerin Karşılaştıkları İhracat Engelleri ve Etkileri Mobilya Sektöründe Bir Araştırma
8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Celal Bayar Üniversitesi, 2009, Özet Bildiri, Manisa, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009, ss.37-41, (Özet Bildiri)
9. Çevreci Satın Alma ve Cinsiyet Farklılıkları
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.558-570, (Tam Metin Bildiri)
10. Sustainable Production and Sustainable Consumption A Survey of Eco Friendly Buying
Second YÖK-SUNNY Collaboration Symposium Scientific Collaboration For Sustainable Development Annual, Adana, 24 - 26 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. Sosyal Pazarlama Sosyal Pazarlama Kampanyası Örnekleriyle
Akademi Kitabevi Yayınları, Adana, 2016
2. Politik Pazarlamada Kişisel Marka Aday Markası Yönetimi
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2016
3. Dünyada Pazarlama Eğitiminin Gelişimi
Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Prof.Dr. Muazzez Babacan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.5-27, 2016
4. Dünyada Pazarlama Eğitiminin Gelişimi
Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Prof.Dr. Muazzez Babacan, Editör, Beta, İstanbul, ss.5-27, 2016
5. Araştırma Tasarımı
Pazarlama Araştırması Çeviri Bölüm Araştırma Tasarımı, Prof.Dr. FATMA DEMİRCİ OREL, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., ss.38-68, 2015
6. Nitel (Kalitatif) Araştırma Teknikleri
Pazarlama Araştırması Çeviri Bölüm Nitel Kalitatif Araştırma Teknikleri, Prof.Dr. FATMA DEMİRCİ OREL, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic Ltd Şti, ss.116-142, 2015
7. Sürdürülebilirlikle İlgili Ticari ve Sosyal Faaliyetlerde Pazar Bölümlendirme ve Hedef Kitle Tespiti
Disiplinler Arası Bakış Açısı İle Çevre, Prof.Dr. İhsan Günaydın; Yrd.Doç.Dr. Tufan Özsoy, Editör, hiperlink, İstanbul, ss.182-202, 2014
8. Bağlılık ve Güven Teorisi
Pazarlama Teorileri, Prof.Dr. İsmail Yağcı; Prof.Dr. Serap Çabuk, Editör, MediaCat, İstanbul, ss.327-343, 2014
9. Adana Tüketim Analizi
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2013
10. Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2012