Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Measuring the Relative Importance of Online Trust Indicators among Young Consumers

10th EBES Eurasia Business and Economic Society Conference, 2013, Özet Bildiri, İstanbul, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013

Finansal Hizmetlerde Uyarlamacı Satış Başarısında Etkili Olan Kişisel Ve Kurumsal Faktörler

Sosyalbilimler Araştırmaları Konferansı 2013, Sözlü Bildiri, İzmir, Türkiye, 27 Nisan 2013

Güneşten Korunma Davranışı Önündeki Engeller Bronzlaşma Davranışının Analizi

5.Prevantif Onkoloji Sempozyumu, 2011, Davetli Konuşmacı, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2011

Kolektif ve Bireyci Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Çevreye Duyarlı Satınalma Davranışlarındaki Rolü

9. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Zonguldak, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2010, ss.435-439

KOBİ lerin Karşılaştıkları İhracat Engelleri ve Etkileri Mobilya Sektöründe Bir Araştırma

8. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Celal Bayar Üniversitesi, 2009, Özet Bildiri, Manisa, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2009, ss.37-41

Çevreci Satın Alma ve Cinsiyet Farklılıkları

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Adana, Türkiye, 29 Ekim - 01 Kasım 2008, ss.558-570

Sustainable Production and Sustainable Consumption A Survey of Eco Friendly Buying

Second YÖK-SUNNY Collaboration Symposium Scientific Collaboration For Sustainable Development Annual, Adana, 24 - 26 Mayıs 2007 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Dünyada Pazarlama Eğitiminin Gelişimi

Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Prof.Dr. Muazzez Babacan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.5-27, 2016

Dünyada Pazarlama Eğitiminin Gelişimi

Türkiye de Pazarlama Biliminin Akademik Tarihi, Prof.Dr. Muazzez Babacan, Editör, Beta, İstanbul, ss.5-27, 2016

Araştırma Tasarımı

Pazarlama Araştırması Çeviri Bölüm Araştırma Tasarımı, Prof.Dr. FATMA DEMİRCİ OREL, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., ss.38-68, 2015

Nitel (Kalitatif) Araştırma Teknikleri

Pazarlama Araştırması Çeviri Bölüm Nitel Kalitatif Araştırma Teknikleri, Prof.Dr. FATMA DEMİRCİ OREL, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic Ltd Şti, ss.116-142, 2015

Sürdürülebilirlikle İlgili Ticari ve Sosyal Faaliyetlerde Pazar Bölümlendirme ve Hedef Kitle Tespiti

Disiplinler Arası Bakış Açısı İle Çevre, Prof.Dr. İhsan Günaydın; Yrd.Doç.Dr. Tufan Özsoy, Editör, hiperlink, İstanbul, ss.182-202, 2014

Bağlılık ve Güven Teorisi

Pazarlama Teorileri, Prof.Dr. İsmail Yağcı; Prof.Dr. Serap Çabuk, Editör, MediaCat, İstanbul, ss.327-343, 2014

Metrikler

Yayın

37

Proje

6

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları