Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Liderlik Söylemleri ve İletişim

ANKARA ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI VE UYGULAMA MERKEZİ KONFERANSLARI: Siyaset, Seçimler, Medya ve İletişim Yönetimi" Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2023

Çocuklara Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretmek: Öğretmenlerin Metaforik Algıları

3. Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2022, ss.413-428

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programının Toplumdilbilimsel Yeti Bağlamında İncelenmesi

International Conference on Language Education, Literature and Linguistics, Kütahya, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022

Bir Terim Kargaşası: Dil İşlevleri, İletişimsel İşlev, İletişimsel Amaç, Söz Edimi

2. Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Öğrenci Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2020, ss.95-102

Cumhuriyet Dönemi Ortaokul Türkçe Dersi Programlarının İşlevsel Dil Bilgisi Kapsamında Değerlendirilmesi

12. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, ss.214-224

Dil Sosyalleşmesi Bağlamında Türkçe Eğitiminin Geleceği

BİLTEK Uluslararası Bilim, Teknoloji ve Sosyal Bilimlerde Gelişmeler Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, ss.28-40

Dil İşlevleri Açısından Çocuklar İçin Türkçe (ÇİT) Kitabı

Uluslararası Diller Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2019, cilt.1, ss.194-2018

Birey Dili Kapsamında Babaannemim Lügati Adlı Sözlüğün İncelenmesi

Uluslararası Diller Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2019, ss.285-292

Dil İşlevleri Açısından Türkçe Öğreniyorum Ders Kitabı

12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019

Sözcüksel Yaklaşım Kapsamında Soru Örnekleri

2. Uluslararası Mersin Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2019, cilt.2, ss.220-228

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Bağlamında Mersin Sözlüğü

2. Uluslararası Mersin Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2019, cilt.2, ss.237-248

Uluslararası Öğrencilerin Türkçe Yazılı Metinlerinde Eşdizimsel Hatalar

2. Uluslararası Mersin Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2019, cilt.2, ss.229-236

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kültür Aktarımı: Erdemli'nin Olanakları

International Erdemli Symposium, Mersin, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.117-120

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sözcüksel Yaklaşım ve Bir Eşdizimsel Sözcük Öğretimi Etkinliği

1. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018

Sosyal Psikoloji ve Yazma Eğitimi Açısından Suriyelilerin "Keşke"leri

I. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, ss.525-533

Eşdizimsel Sözcük Öğretiminin Yabancı Dil Olarak Türkçe Yazma Becerisine Etkisi

XI. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, Ankara, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

Fatih Erdoğan'ıun Hamburgere Dönüşen Anne ve Kanepeye Dönüşen Baba Adlı Kitaplarında Yabancılaşma

7. Ulusal Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Yaşayan Yazarlar Sempozyumu Dizisi: Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Fatih Erdoğan Sempozyumu, Adana, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2016, ss.90-96

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazılı Metinlerinde Okumanın Kavram Alanı

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.288-295

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Öğrenci Twit'lerinin Yazma Becerisi Açısından Değerlendirilmesi

2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.306-312

C1 Düzeyinde Türkçe Öğrenen Suriyelilerin "Gerçek" ve "Umut" Kavramlarına Yüklediği Çağrışımlar

2. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2017

B2 Düzeyinde Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Not Alarak Dinleme ile Dinlediğini Anlama

2. Uluslararası Gerçek ve Umut Arasında Suriyeli Mülteciler Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2017

B1 Düzeyindeki Yedi İklim Türkçe Ders Kitabında Metinler Arası Fotoğraf Aşamalılığı

1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017

B1 Düzeyinde Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Seçici Dinleme ile Dinlediğini Anlama

Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2017

Okuma Eğitimine İlişkin Ders Kitaplarında Okumanın Kavram Alanına Eleştirel Bir Yaklaşım

3. International Symposium on Language Education and Teaching, ROMA, İtalya, 20 Nisan 2017 - 23 Şubat 0017

Rıfat Ilgaz'ın Çocuk Kitaplarında Karşıt Söylem

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, ss.718-731

Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Millî Kültür Temalı Metinlerde Öz ve Öteki İmgesi

5. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, Mersin, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2012

Nermi Uygur Penceresinden Okuma Sorunsalına Felsefi Bir Yaklaşım

11. Uluslararası Dil-Yazın-Deyişbilim Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 13 - 14 Ekim 2011, cilt.1, ss.275-287
Kitap & Kitap Bölümleri

Okuma Eğitimi Terimleri Sözlüğü

Akademisyen Yayınevi, Ankara, 2023

Eğitim Teknolojisi ve Ana Dili Öğretim Süreci

Türkçe Öğretim Teknolojileri: Vizyon, Çağdaş Uygulamalar ve Dijital Materyal Tasarlama, Çocuk Halil Erdem, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-11, 2023

Dil Sosyalleşmesi Bağlamında Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları V, Efendioğlu Akın, Erol Sedat, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.41-57, 2023

Yapılandırmacılık ve Türkçe Öğretimi

Etkili Türkçe Öğretim Yaklaşımları -Uygulama Örnekli Strateji, Yöntem ve Teknikler-, Çocuk Halil Erdem, Editör, Nobel, Ankara, ss.57-69, 2022

Dil-Kültür İlişkisini 21. Yüzyılda Yeniden Düşünmek

21. Yüzyıl Becerileri ve Türkçe Öğretimi, Çocuk Halil Erdem, Soysal Taşkın, Editör, Nobel, Ankara, ss.107-120, 2021

Bilişim Çağı’nda Türkçe Eğitiminin Geleceği

Eğitim Biliminde Teori ve Araştırmalar, Zahal Onur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.521-536, 2020

Habitus ve Dil Sosyalleşmesi Bağlamında Eğitimde Fırsat Eşit(siz)liği

Türkçe Eğitimine Adanan Bir Ömür Dr. Asiye Duman’a Armağan, Kalenderoğlu İhsan, Kanık Uysal Pınar, Editör, Pegem Akademik Yayınevi, Ankara, ss.305-316, 2020

Eşdizimli Sözcük Öğretiminin Yabancı Dil Olarak Türkçe Yazma Becerisine Etkisi

Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Uzun Gülsün Leyla, Bozkurt B. Ümit , Arıca Akkök Elif, Dağ Tarcan Özlem, Editör, Ankara Üniversitesi TÖMER Yayınları, Ankara, ss.127-143, 2020

Okuma ve İletişim

Türkçe Eğitimi ve İletişim, Aytaş Gıyasettin ve Kaplan Kadir, Editör, Akçağ Yayınevi, Ankara, ss.191-213, 2019

Nasıl Yabancı Dil Öğretebiliriz?

Orhan Özdemir’e Armağan 21. Yüzyılda Üniversitenin Toplumsal İşlevi, Çekici Yunus Emre, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.107-118, 2019

B1 Düzeyinde Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Seçici Dinleme ile Dinlediğini Anlama

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi ve Yabancı Dil Öğretimi Araştırmaları, Gökmen M. Ertan, Tutaş Nazan, Alan Sebahat, Editör, Ankara Üniversitesi Basımevi, Ankara, ss.95-100, 2017

Atatürk Temalı Metinlerin Türkçe Öğretim Programındaki Amaçlara Uygunluğunun Öğrenci Görüşleri Temel Alınarak Değerlendirilmesi

Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Kamil İşeri vd., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.495-499, 2014
Metrikler

Yayın

84

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

42