Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türkiye?de Eğitim Bilimleri Alanında Eylem Araştırması İçeren Doktora Tezlerinin İncelenmesi
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.28, ss.501-524, 2019 (Hakemli Dergi)
Türkiye?de Eğitim Bilimleri Alanında Eylem Araştırması İçeren Doktora Tezlerinin İncelenmesi
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.28, ss.501-524, 2019 (Hakemli Dergi)
Fizik öğretmenlerinin 12. sınıf fizik kitabına ilişkin görüşleri: İzmir ili örneği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.2, ss.19-43, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının etik ve mesleki etik hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, ss.96-108, 2016 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİNİNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, ss.96-108, 2016 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİNİNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.96-108, 2016 (Hakemli Dergi)
A CASE STUDY WITH ACADEMICIANS ABOUT USING AN INTERACTIVE WHITEBOARD ON CLASSROOMS
NWSA Academic Journals-Education Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.23-35, 2016 (Hakemli Dergi)
A case study wıth academıcıans about usıng an ınteractıve whıteboard on classrooms
NWSA Academic Journals-Education Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.23-35, 2016 (Hakemli Dergi)
A Case Study Wıth Academıcıans About Usıng An Interactıve Whıteboard On Classrooms
NWSA Academic Journals-Education Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.23-35, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Dokuzuncu Sınıf Fizik Dersinde Isı ve Sıcaklık Ünitesinin Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.260-261
Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.276-277
Dokuzuncu Sınıf Fizik Dersinde Isı ve Sıcaklık Ünitesinin Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Yüksek lisans öğrencilerinin bilimsel araştırma ve akademik çalışmalar yapmaya yönelik ihtiyaçları
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.42
Eğitim programları ve öğretim doktora programına yönelik bir inceleme
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.41
Eğitim bilimleri alanında eylem araştırması içeren doktora tezlerinin incelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.441-443
Toplumsal sorunlara ilişkin farkındalık: öğretmen adaylarına bakış
26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.273-275
Okullarda eşitliğe ve sosyal adalete yönelik yaşanan sorunlar ve bu sorunlara yönelik çözüm önerileri: ortaokul öğretmenlerinden yansımalar
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.434-436
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyona YönelikGörüşlerinin İncelenmesi
4TH INTERNATIONAL CONFERANCE on CURRICULUM and INSTRUCTION, 27 - 30 Ekim 2016
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının pedagojik formasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi
4.Uluslararsı Eğtim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016
Öğretmen adaylarının etik ve mesleki etik hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 27 - 29 Ekim 2016
"ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ"
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.1
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının pedagojik formasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi
4.Uluslararsı Eğtim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 27 - 29 Ekim 2016
Radon activity concentrations from underground metro stations in İzmir.
10th International Conference on Luminescence and ESR Dosimetry, Adana, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2016, ss.1
Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşlerinin ve Fizik Derslerindeki Davranışlarınınİncelenmesi
3.Uluslararsı Avrasya Eğitim Araştırmaları kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşlerinin ve Fizik Derslerindeki Davranışlarının İncelenmesi
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1
Using an ınteractive whiteboard on undergraduate students: the point of view of academicians
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.402-403
Ekran ve kâğıttan okumaya ilişkin bir literatür taraması.
Ekran ve kâğıttan okumaya ilişkin bir literatür taraması., Adana, Türkiye, 22 Eylül - 24 Ekim 2015, ss.263-264
Türkiye’xxde kadın eğitimi ve istihdamı
1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, 9 - 11 Nisan 2015
Türkiye'de Kadın Eğitimi ve İstihdamı
1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2015, ss.1
Fizik öğretmenlerinin 12. Sınıf Fizik kitabına ilişkin görüşleri: İzmir ili örneği
30. Uluslararası Fizik Kongresi (TFD-30), İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2013, ss.260