Articles Published in Other Journals
Türkiye?de Eğitim Bilimleri Alanında Eylem Araştırması İçeren Doktora Tezlerinin İncelenmesi
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.14, no.28, pp.501-524, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye?de Eğitim Bilimleri Alanında Eylem Araştırması İçeren Doktora Tezlerinin İncelenmesi
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.14, no.28, pp.501-524, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Fizik öğretmenlerinin 12. sınıf fizik kitabına ilişkin görüşleri: İzmir ili örneği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.36, no.2, pp.19-43, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen adaylarının etik ve mesleki etik hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, pp.96-108, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİNİNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, pp.96-108, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİNİNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.2, pp.96-108, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
A CASE STUDY WITH ACADEMICIANS ABOUT USING AN INTERACTIVE WHITEBOARD ON CLASSROOMS
NWSA Academic Journals-Education Sciences
, vol.11, no.1, pp.23-35, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
A case study wıth academıcıans about usıng an ınteractıve whıteboard on classrooms
NWSA Academic Journals-Education Sciences
, vol.11, no.1, pp.23-35, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
A Case Study Wıth Academıcıans About Usıng An Interactıve Whıteboard On Classrooms
NWSA Academic Journals-Education Sciences
, vol.11, no.1, pp.23-35, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Dokuzuncu Sınıf Fizik Dersinde Isı ve Sıcaklık Ünitesinin Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 26 - 28 October 2017, pp.260-261
Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 26 - 28 October 2017, pp.276-277
Dokuzuncu Sınıf Fizik Dersinde Isı ve Sıcaklık Ünitesinin Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 October 2017
Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 October 2017
Yüksek lisans öğrencilerinin bilimsel araştırma ve akademik çalışmalar yapmaya yönelik ihtiyaçları
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.42
Eğitim programları ve öğretim doktora programına yönelik bir inceleme
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.41
Eğitim bilimleri alanında eylem araştırması içeren doktora tezlerinin incelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.441-443
Toplumsal sorunlara ilişkin farkındalık: öğretmen adaylarına bakış
26.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.273-275
Okullarda eşitliğe ve sosyal adalete yönelik yaşanan sorunlar ve bu sorunlara yönelik çözüm önerileri: ortaokul öğretmenlerinden yansımalar
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.434-436
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyona YönelikGörüşlerinin İncelenmesi
4TH INTERNATIONAL CONFERANCE on CURRICULUM and INSTRUCTION, 27 - 30 October 2016
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının pedagojik formasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi
4.Uluslararsı Eğtim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Turkey, 27 - 30 October 2016
Öğretmen adaylarının etik ve mesleki etik hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 27 - 29 October 2016
"ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ"
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Turkey, 27 - 29 October 2016, pp.1
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının pedagojik formasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi
4.Uluslararsı Eğtim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Turkey, 27 - 30 October 2016, pp.1
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 27 - 29 October 2016
Radon activity concentrations from underground metro stations in İzmir.
10th International Conference on Luminescence and ESR Dosimetry, Adana, Turkey, 5 - 07 September 2016, pp.1
Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşlerinin ve Fizik Derslerindeki Davranışlarınınİncelenmesi
3.Uluslararsı Avrasya Eğitim Araştırmaları kongresi, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016
Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşlerinin ve Fizik Derslerindeki Davranışlarının İncelenmesi
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.1
Using an ınteractive whiteboard on undergraduate students: the point of view of academicians
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Turkey, 22 - 24 October 2015, pp.402-403
Ekran ve kâğıttan okumaya ilişkin bir literatür taraması.
Ekran ve kâğıttan okumaya ilişkin bir literatür taraması., Adana, Turkey, 22 September - 24 October 2015, pp.263-264
Türkiye’xxde kadın eğitimi ve istihdamı
1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, 9 - 11 April 2015
Türkiye'de Kadın Eğitimi ve İstihdamı
1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, Adana, Turkey, 9 - 11 April 2015, pp.1
Fizik öğretmenlerinin 12. Sınıf Fizik kitabına ilişkin görüşleri: İzmir ili örneği
30. Uluslararası Fizik Kongresi (TFD-30), İstanbul, Turkey, 2 - 05 September 2013, pp.260