Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

1. From Clicks to Purchases: A Deep Dive into IoT Consumer Behaviour

Academy of Marketing Conference 2024, Cardiff, İngiltere, 1 - 04 Temmuz 2024, ss.264, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. CUMHURİYET BAYRAMI TEMALI REKLAMLARDA POZİTİF DUYGUSAL ÇEKİCİLİK: GURUR, UMUT VE COŞKU

2. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimlere Multidisipliner Yaklaşımlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 Eylül 2023, ss.197-204, (Tam Metin Bildiri)

3. NESNELERİN İNTERNETİ (IoT) TEKNOLOJİSİNİN KABULÜNDE ETKİLİ FAKTÖRLER VE DURUM ANALİZİ

18. Uluslarası İşletmecilik Kongresi, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.381-398, (Tam Metin Bildiri)

4. A Growing Economic Segment In a Developing Economy: Women Entrepreneurs and Their Problems In Turkey

International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi: Adana İlindeki Girişimciler Üzerine Bir Uygulama

14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.1226-1232, (Tam Metin Bildiri)

6. DOES BEING GREEN REALLY MATTER FOR CUSTOMER-BASED CORPORATE REPUTATION IN THE BANKING SECTOR?

8th Annual Conference of the EuroMed-Academy-of-Business, Verona, İtalya, 16 - 18 Eylül 2015, ss.2507-2510, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier
Kitaplar 6

2. Influencer Pazarlama

Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, Fettahlığolu, Hatice Seçil, Bilginer Özsaatcı, Fatma Gül, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.271-297, 2023

3. Sürdürülebilirlikte “Kadın”ın Rolü: Tüketim Odaklı Bir Yaklaşım

Sosyal Bilimlerde Kadın Çalışmaları I (Women's Studies in Social Sciences I), Bayram Ali Turan, Agarwal Neetima, Raza Ali, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.117-134, 2023

4. Pandemi Sonrası Dönemde Pazarlama İletişimi

Pandemi Sonrası Pazarlama Stratejileri, Cansu TOR KADIOĞLU, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.21-49, 2022 Creative Commons License

5. Bilgi İşleme Teorisi

Pazarlama Teorileri 2, Prof. Dr. Mehmet İsmail Yağcı,Prof.Dr. Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.89-112, 2021
Metrikler

Yayın

21

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

14

Atıf (Diğer Toplam)

90

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları