SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Medya Etkileyicilerinin (Influencer) Tüketici Psikolojisindeki Rolü: Z Kuşağı Araştırmaları Üzerine Bir Değerlendirme
NESNE PSIKOLOJI DERGISI
, cilt.11, sa.28, ss.324-335, 2023 (Hakemli Dergi)
Materyalizmin moda giyim ilgilenimine etkisi üzerine bir araştırma
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.109-128, 2016 (Hakemli Dergi)
KADIN GİRİŞİMCİLERİN İŞ YAŞAM SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ: ADANA İLİNDEKİ GİRİŞİMCİLER ÜZERİNDE BİR UYGULAMA
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, sa.31, ss.423-441, 2015 (Hakemli Dergi)
BUSINESS SCHOOL AS AN INITIATOR OF THE TRANSFORMATION TO SUSTAINABILITY: A CONTENT ANALYSIS FOR BUSINESS SCHOOLS IN PRME
Social Business
, cilt.4, ss.137-152, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
CUMHURİYET BAYRAMI TEMALI REKLAMLARDA POZİTİF DUYGUSAL ÇEKİCİLİK: GURUR, UMUT VE COŞKU
2. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimlere Multidisipliner Yaklaşımlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 23 Eylül 2023, ss.197-204
NESNELERİN İNTERNETİ (IoT) TEKNOLOJİSİNİN KABULÜNDE ETKİLİ FAKTÖRLER VE DURUM ANALİZİ
18. Uluslarası İşletmecilik Kongresi, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.381-398
A Growing Economic Segment In a Developing Economy: Women Entrepreneurs and Their Problems In Turkey
International Conference on Economics (Econworld), Torino, İtalya, 18 - 20 Ağustos 2015, ss.1-17
Kadın Girişimcilerin İş Yaşam Süreçlerinin İncelenmesi: Adana İlindeki Girişimciler Üzerine Bir Uygulama
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.1226-1232
Kitap & Kitap Bölümleri
Bilgi İşleme Teorisi
Pazarlama Teorileri 2, Prof. Dr. Mehmet İsmail Yağcı,Prof.Dr. Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.89-112, 2021
Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi
Adana Ticaret Odası Yayınları, Adana, 2012