Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 33

1. Okul Öncesi Öğretmenlerinin COVID-19 Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1792-1793, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Analyzing the Views of Families with Children with Special Needs about the Process of COVID-19 (Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Ailelerin COVID 19 Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi)

INTERNATIONAL PEGEM CONFERENCE ON EDUCATIONULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRES, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.856-857, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Okul Öncesi Eğitimde Kaynaştırmaya İlişkin Durum Çalışması

II. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Mart - 01 Nisan 2018, ss.184-185, (Özet Bildiri)

5. Okul Öncesi Dönem Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması

5. International Early Childhood Education Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.330, (Özet Bildiri)

6. Okul Öncesi Kaynaştırma Sınıfı Öğretmen Profili Ölçeği Geçerlik Güvenirlik Çalışması

5. International Early Childhood Education Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.163, (Özet Bildiri)

7. Perceptions of Pre-Service Preschool Teachers? Towards Inclusion

OMEP 69. World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.151, (Özet Bildiri)

8. İkiz çocukların Dil gelişimlerinin incelenmesi

18th International Conference on Turkish Linguistics, Adana, Türkiye, 24 - 26 Şubat 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

9. Okul öncesi Dönem Çocuklarının Zihin Kuramı ile Dil Gelişim göstergelerinin incelenmesi

18th International Conference on Turkish Linguistics, Adana, Türkiye, 24 - 26 Şubat 2017, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

10. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Ve Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Tutum Ve İnançlarının İncelenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

11. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Ve Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Tutum Ve İnançlarının İncelenmesi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.375-383, (Tam Metin Bildiri)

13. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetiminde İstenmeyen Davranışlara Karşı Kullandığı Stratejileri Belirleme Ölçeği Geçerlik Güvenirlik Çalışması

Uluslar Arası Katılımlı 3. Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.222, (Tam Metin Bildiri)

14. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen Eğitimine İlişkin Metaforların İncelenmesi

11.Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1222, (Özet Bildiri)

15. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematik ve Matematik Eğitimine İlişkin Metafor Algıları

11.Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1223, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının "Fen" ve "Fen Eğitimi" Kavramlarına İlişkin Metaforları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1289, (Tam Metin Bildiri)

17. Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeylerdeki Çocukların Dil Gelişimleri ile Zihin Kuramı Gelişimlerinin İncelenmesi

V. European Conference on Social and Behaviour Sciences, St.Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Okul öncesi öğretmen adaylarının fen ve Fen eğitimine ilişkin sahip olduğu metaforların incelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

19. Okul öncesi öğretmen adaylarının Matematik ve Matematik eğitimine ilişkin sahip olduğu metaforların incelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. The Relationship Between metacognitive development and Language of children

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Ptesburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.95, (Özet Bildiri)

21. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının "Matematik" ve "Matematik Eğitimi" Kavramlarına İlişkin Metaforları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1290, (Tam Metin Bildiri)

22. The Relationship Between metacognitive development and Language development of children

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Ptesburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.95, (Özet Bildiri)

23. The Relationship Between metacognitive development and Language Devoploment of children

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Ptesburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.95, (Özet Bildiri)

24. Okul Öncesi Eğitimde Tablet Kullanımı Üzerine Literatür Taraması

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 6 - 08 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

25. Okul Öncesi Eğitimde Tablet Kullanımı Üzerine Literatür Taraması

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

26. Literature review on the use of tablet computers in preschool education.

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

27. Determining teachers’xx views regarding history education in preschool period

New Trends on Global Education Conference, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

28. An analysıs of the play behaviours of female and male chıldren ın nursery classes."

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 26 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

29. "Teachers vıews regarding the use of technological materials in pre-school educatıonal institutıons."

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 26 - 29 Eylül 2012, ss.23, (Özet Bildiri)

30. "Pre-school teachers views regarding democracy education."

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 26 - 29 Haziran 2012, ss.12, (Özet Bildiri)

31. "Okul öncesi öğretmenlerinin Matematik etkinliğinde kullandığı yöntemler ve karşılaştığı güçlükler"

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 14 - 17 Haziran 2012, ss.399, (Özet Bildiri)

32. "Sınıf öğretmeni adaylarının drama liderine ilişkin sahip olduğu metaforlar

1. Uluslar Arası Niğde Dil Tarih ve Kültür Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

33. "Okul öncesi çağı çocuklarının Atatürk algısı"

2. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 8 - 11 Mayıs 2012, ss.45, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Okul öncesi Dönem Çocuklarının Dil Gelişimi ile Zihin Kuramı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Turkish Linguistics Across Boundearies: The Adana Meeting, Sofu Hatice, Can Cem, Abik Deniz Ayşehan, Yüceol Muna, Kilimci Abdurrahman, Editör, Harrassowitz Verlag, Göttingen, ss.178-200, 2020

2. Güney Afrika Cumhuriyetinde Erken Çocukluk Eğitimi

Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi, Aslan Durmuş, Editör, Pegem, Ankara, ss.133-140, 2020

3. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının ve Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Tutum ve İnançlarının İncelenmesi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS BİLDİRİ KİTABI EJERCONGRESS 2016 CONFERENCE PROCEEDINGS, sönmez V, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.375-383, 2016
Metrikler

Yayın

57

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

14

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları