Prof. Dr. MURAT İSMET HASEKİ


Kozan İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü


WoS Araştırma Alanları: Tarım Ekonomisi Ve Politikası, Tarım Ve Çevre Bilimleri (Age), Sosyal Bilimler (Soc), Tarım Bilimleri, Ekonomi Ve İş, İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama, Kooperatifçilik, İşletme Yönetimi, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi, Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi

E-posta: mhaseki@cu.edu.tr
İş Telefonu: +90 322 515 6778 Dahili: 215
İş Telefonu: +90 322 515 6777 Dahili: 215
Fax Telefonu: +90 322 515 6779
Web: https://avesis.cu.edu.tr//2961
Posta Adresi: Çukurova Üniversitesi Kozan İşletme Fakültesi Çanaklı Mah. Şehit Şefik Uçak Sok. Kozan/ADANA

Metrikler

Yayın

49

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

9

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Sobiad)

66

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2002 - 2007

2002 - 2007

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

1998 - 2000

1998 - 2000

Yüksek Lisans

La Trobe, Law and Management, Business Management, Avustralya

1991 - 1995

1991 - 1995

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, İşletme, Türkiye

Yaptığı Tezler

2007

2007

Doktora

KOOPERATİFÇİLİK VE PAZARLAMA ANLAYIŞI: TARIM SATIŞ KOOPERATİFLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİNE YÖNELİK TÜKETİCİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstütüsü, İşletme

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Kooperatifçilik

İşletme Yönetimi

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Kozan İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2013 - 2019

2013 - 2019

Dr. Öğr. Üyesi

Çukurova Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Konaklama İşletmeciliği

2013 - 2018

2013 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Konaklama İşletmeciliği

2008 - 2013

2008 - 2013

Yrd. Doç. Dr.

Çağ Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2007 - 2008

2007 - 2008

Öğretim Görevlisi Dr.

Çağ Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Akademi Dışı Deneyim

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Kamu İktisadi Teşebbüsü KİT, Çukobirlik (Çukurova Pamuk, Yer Fıstığı Ve Yağlı Tohumlar Tarım Satış Kooperatifleri Birliği)

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Yönetim Kurulu Üyesi

S.S ÇUKUROVA PAMUK, YERFISTIĞI VE YAĞLI TOHUMLAR TARIM SATIŞ KOOPERATİFLERİ BİRLİĞİ, Yönetim Kurulu Üyesi

2005 - 2018

2005 - 2018

Pazarlama ve Satış Müdürü

S.S. ÇUKUROVA PAMUK, YERFISTIĞI VE YAĞLI TOHUMLAR TARIM SATIŞ KOOPERATİFLERİ BİRLİĞİ, Pazarlama ve Satış Müdürü

2006 - 2007

2006 - 2007

Diğer Kamu Kurumu, T.C Sağlık Bakanlığı Bağcılar Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

2006 - 2007

2006 - 2007

İleri Düzeyde Mali ve Yönetim İşleri Uzmanı

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI BAĞCILAR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ, İleri Düzeyde Mali ve Yönetim İşleri Uzmanı

2005 - 2006

2005 - 2006

Kamu İktisadi Teşebbüsü KİT, Çukobirlik (Çukurova Pamuk, Yer Fıstığı Ve Yağlı Tohumlar Tarım Satış Kooperatifleri Birliği)

2003 - 2005

2003 - 2005

Müfettiş

S.S. ÇUKUROVA PAMUK, YERFISTIĞI VE YAĞLI TOHUMLAR TARIM SATIŞ KOOPERATİFLERİ BİRLİĞİ, Müfettiş

2001 - 2005

2001 - 2005

Kamu İktisadi Teşebbüsü KİT, Çukobirlik (Çukurova Pamuk, Yer Fıstığı Ve Yağlı Tohumlar Tarım Satış Kooperatifleri Birliği)

2001 - 2003

2001 - 2003

Müfettiş Yardımcısı

S.S. ÇUKUROVA PAMUK, YERFISTIĞI VE YAĞLI TOHUMLAR TARIM SATIŞ KOOPERATİFLERİ BİRLİĞİ, Müfettiş Yardımcısı

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİKLERİ

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

SATIŞ YÖNETİMİ

İŞLETMEYE GİRİŞ

ULUSLARARASI PAZARLAMA

PAZARLAMA İLKELERİ

PAZAR ARAŞTIRMASI

TURİZMDE KRİZ YÖNETİMİ

SATIŞ YÖNETİMİ

TURİZMDE GİRİŞİMCİLİK

TÜKETİCİ DAVRANIŞI

HİZMET PAZARLAMASI

PAZARLAMA YÖNETİMİ

TÜKETİCİ DAVRANIŞI

PAZARLAMA İLKELERİ

YÖNETİM VE ORGANİZASYON

SATIŞ YÖNETİMİ

TURİZMDE GİRİŞİMCİLİK

TURİZM PAZARLAMASI

Makaleler

Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (9)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. Hitit mutfak kültürünün Çorum yöresel mutfak kültüründeki izleri: Nitel bir araştırma

GÜLER O., HASEKİ M. İ., Eker M.

10th International ZEUGMA Congress on Scientific Research, Gaziantep, Türkiye, 25 - 26 Haziran 2023, ss.834-843, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

2. Sakatat yemekleri tüketme korkusunun altında yatan nedenler: Nitel bir araştırma

GÜLER O., HASEKİ M. İ., Eker M., Sayılkan H. S.

10th International ZEUGMA Congress on Scientific Research, Gaziantep, Türkiye, 25 - 26 Haziran 2023, ss.844-853, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

3. Sosyal Medya'da Adana Sokakları Lezzetleri Youtube Örneği

OĞUZ S., BUZCU Z., HASEKİ M. İ.

Ege 7.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2022, ss.866-883, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

4. Vegan Beslenmenin Sporcu Performansına Etkisi Üzerine Bir Derleme

GÜLER O., MERSİN N., HASEKİ M. İ.

22. Ulusal Turizm Kongresi, Burdur, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2022, ss.431-442, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

5. SOKAK SATICILARININ BAKIŞ AÇISINA GÖRE ADANA SOKAK LEZZETLERİ

OĞUZ S., BUZCU Z., HASEKİ M. İ.

5.Hagia Sophia International Conference on Multidisciplinary Scientific Studies, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Ekim 2022, ss.455-469, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

6. SOSYAL VE DAYANIŞMA EKONOMİSİNDE KOOPERATİFÇİLİĞİN ÖNEMİ: KOZAN ÖRNEĞİ

Akar B. G., Haseki M. İ., Gündüz S.

7. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Mart 2020, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Tarım Satış Kooperatiflerine Ortakların Katılımları ve Memnuniyet Algıları: Çukobirlik Örneği

Haseki M. İ., Gündüz S., Özçiçek Dölekoğlu C.

6th International Conference on Social Sciences, Adana, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.28, (Özet Bildiri)

2010

2010

9. Ortak Pazarlama Stratejisi ile Bölgesel Kalkınmaya Yönelik Bir Model Önerisi

HASEKİ M. İ.

International Symposium of Regional Development, Yozgat, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2010, ss.647-658, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

10. Cooperative Marketing: A Case Study for a Health Tourism Destination in Turkey

HASEKİ M. İ., YAVUZ M. C.

LCBR European Marketing Conference, Munich, Almanya, 3 - 04 Haziran 2010, ss.77-78, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

1. Dönüşen Dünyada Sosyal Pazarlama

HASEKİ M. İ.

Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Alanındaki Gelişmelere Akademik Çözümlemeler, Doç. Dr. Şahin Karabulut, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.1-2, 2023

2023

2023

2. Büyük Veri Kaynağı Olarak Sosyal Medyanın Turizm Araştırmalarında Kullanımı

GÜLER O., HASEKİ M. İ., Eker M.

Turizmde Büyük Veri, Dr. Yasemin Koçak Bilgin, Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Sinan Başarslan, Doç Dr. Ozan Güler, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.61-77, 2023

2023

2023

3. Lojistik ve Pazarlama Konularının R Diliyle Duygu Analizi: Bir Veri Madenciliği Uygulaması

HASEKİ M. İ., AVŞAR İ. İ.

Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 12, Meryem Bulut, Zeynel Karacagil, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.727-746, 2023

2023

2023

4. Fenomen Pazarlama

HASEKİ M. İ.

Teori ve Uygulamada Muhasebe ve Pazarlama Konuları, Doç. Dr. Şahin Karabulut, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.49-63, 2023

2023

2023

5. 2000-2022 Yılları Lojistik ve Pazarlama Konulu Yayınların Bibliyometrik İncelemesi

HASEKİ M. İ., AVŞAR İ. İ.

Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar - IV, Doç. Dr. Ali Turan Bayram, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.93-122, 2023

2023

2023

6. Satış ve Etik

HASEKİ M. İ.

Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Öncü ve Çağdaş Çalışmalar, Doç. Dr. Adem Kara, Dr. Recai Bazancir, Editör, Duvar Yayınevi, İzmir, ss.693-714, 2023

2023

2023

7. Yeşil Pazarlama

HASEKİ M. İ.

Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 12, Meryem Bulut, Zeynel Karacagil, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.1712-1723, 2023

2023

2023

8. Kooperatifçilik ve Markalaşma

HASEKİ M. İ.

Sosyal Bilimler Üzerine Araştırmalar-VI, Prof. Dr. İbrahim Aslan, Doç. Dr. Yusuf Bozgeyik, Editör, Özgür Yayınevi, Gaziantep, ss.79-93, 2023

2023

2023

9. Gerilla Pazarlama

HASEKİ M. İ.

Teori ve Uygulamada Muhasebe ve Pazarlama Konuları, Doç. Dr. Şahin Karabulut, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.37-47, 2023

2023

2023

10. Hizmet Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar

HASEKİ M. İ.

İşletmelerde Güncel Paradigmalar, Prof. Dr. Fatma Nur İplik, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.1-28, 2023

2023

2023

11. Sosyal Medya ve Sağlık Turizmi

HASEKİ M. İ.

Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Öncü ve Çağdaş Çalışmalar, Doç. Dr. Adem Kara, Dr. Recai Bazancir, Editör, Duvar Yayınevi, İzmir, ss.669-692, 2023

2023

2023

12. Dijital Pazarlama ve Güncel Yansımaları: Blok Zinciri

HASEKİ M. İ.

İşletmelerde Güncel Paradigmalar, Prof. Dr. Fatma Nur İplik, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.165-178, 2023

2020

2020

13. Modern Pazarlama Anlayışı ve Marka

Haseki M. İ.

Yönetim ve Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Prof.Dr. Celile Özçiçek Dölekoğlu,Dr. Öğr. Üyesi Mithat Turhan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.185-207, 2020

2020

2020

14. THE IMPORTANCE OF AGRICULTURAL BIOMASS IN ENERGY CONSUMPTION (CASE OF CUKOBIRLIK)

Haseki M. İ., Akar B. G.

ENERGY POLICY FOR SUSTAINABLE ENVIRONMENT, Assoc.Prof.Cemil Serhat AKIN,Assoc.Prof.Cengiz AYTUN, Editör, IKSAD PUBLISHING HOUSE, Ankara, ss.153-170, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2019

Mart 2019

International Journal of Energy Economics and Policy (IJEEP)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2018

Aralık 2018

International Journal of Energy Economics and Policy (IJEEP)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2018

Eylül 2018

The Second International Congress on The Future of Tourism

Bildiri (Tam Metin)

Nisan 2018

Nisan 2018

İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi

Diğer Dergiler

Aralık 2017

Aralık 2017

İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2017

Temmuz 2017

International Review of Management and Marketing (IRMM)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2016

Aralık 2016

Internetional Review of Management and Marketing (IRMM)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 8

h-indeksi (WOS): 1