Makaleler
8
Tümü (8)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (2)
2. HABER MEDYASI OKURYAZARLIĞI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ: ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.1059-1095, 2023 (Hakemli Dergi)
5. ATTITUDES OF Y AND Z GENERATIONS TOWARDS ONLINE SHOPPING
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.20-49, 2023 (Hakemli Dergi)
8. İŞİTME ENGELLİ ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA AĞ SİTELERİNİ KULLANMA MOTİVASYONLARI
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.75-88, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
1. Medya ve Yaratıcılığın Dönüşümü: Dijital Yaratıcılık
Ege 12. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
2. Radyo Yayıncılığının Dönüşümü Ve Podcast Haberciliği
Anadolu 16. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
3. Medya ve Çocuk İlişkisi: Erken Çocukluk Dönemi Medya Kullanımında Ebeveyn ve Eğitmenlerin Rolü
Ege 12. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
4. Yapay Zekâ Okuryazarlığına Kavramsal Bir Bakış: Bir Literatür Değerlendirmesi
VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı: Dijital İçerik Üretiminden Tüketimine Medya Ve Toplumsal Dönüşüm, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
5. Eğitim Haberciliğinin Genel Görünümü
4. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi (AICHSS), Muş, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2024, (Özet Bildiri)
6. Yapay Zekânın Radyo ve Podcast Yayıncılığı Üzerine Etkileri: Kavramsal Bir Çalışma
20th International Symposium Communication In The Millennium, Eskişehir, Türkiye, 06 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
7. İklim Krizi Bağlamında Türkiye’deki Orman Yangılarının Medyada Sunumuna İlişkin Kavramsal Bir Değerlendirme
4. Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu (ICOMS), Sakarya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
10. Yapay Zekâ Çağında Gazetecilik Pratiklerinin Dönüşümü: Kavramsal bir Çalışma
BİLSEL 1. BİLSEL INTERNATIONAL TRUVA SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, Çanakkale, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)
14. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımını Temel Alan Çalışmalar: Alanyazına Bir Bakış
3rd International Conference on Cultural Informatics, Communication&Media Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, (Özet Bildiri)
18. “The Change in the Turkish Music Industry after the Digitalization”
Conference of 11. World Media Economics and Management, 12 - 16 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
19. Is There A Link How Media Frames How Public Thinks A Second Level Agenda Setting Study On Prime Minister Recep Tayyip Erdoğan s Image
12th International Symposium Communication In The Millennium, Eskişehir, Türkiye, 16 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
23
1. Artificial Intelligence Literacy: Imperative for the Future or Optional Insight?
Digital Literacy as a Catalyst for Critical Thinking, ÖZEL MELTEM, Editör, Springer, Newcastle, ss.200-220, 2025
2. Sosyal Teori ve Kitle İletişim Araçları
Kitle İletişimi ve Amerikan Toplumsal Düşüncesi: Anahtar Metinler 1919–1968, Peters John Durham, Simonson Peter, Editör, THEKİTAP, İstanbul, ss.710-720, 2025
3. The Proliferation of Disinformation in the Information and Communication Age: ‘News Literacy’ as a Framework for Critical News Reception
Digital Literacy as a Catalyst for Critical Thinking, ÖZEL MELTEM, Editör, Springer, Newcastle, ss.40-65, 2025
5. Gazetecilik ve medya çalışmalarında ileri araştırmalar
Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, 2024
6. Yapay zekâ okuryazarlığı
Sosyal, beşeri ve idari bilimler alanında araştırmalar ve değerlendirmeler II, AYDOĞDU KARAASLAN İLKNUR, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.55-70, 2024
7. Afet dönemlerinde medya ve iletişim: Afet haberciliği
Eleştirel medya çalışmalarından sağlık iletişimine güncel iletişim araştırmaları, KÜÇÜKSARAÇ BANU, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.398-422, 2024
8. Haber yapım süreçlerinde yaratıcılık
Teori ve uygulamada sosyal bilimler 2, ÇELEBİ FURKAN, ŞANLI ORHAN, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.169-187, 2024
9. Gazetecilik alanında yaratıcılık
Gazetecilik ve medya çalışmaları alanında uluslararası araştırmalar –III, ERCAN EREN EKİN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.83-102, 2024
10. Gelenekselden dijitale haber merkezlerinin dönüşümü: Broadcast News filminde haber merkezlerinin temsili
Gazetecilik alanında uluslararası araştırma ve değerlendirmeler, ÇATALCALI CEYLAN AYŞE, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.37-52, 2024
11. Sağlık kurumları dışında hasta ve çalışanların anlamlı iletişimi
Eleştirel medya çalışmalarından sağlık iletişimine güncel iletişim araştırmaları, KÜÇÜKSARAÇ BANU, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.39-62, 2024
12. Küresel ve yerel perspektiflerden eğitim haberciliği: Kavramsal bir değerlendirme
Gazetecilik ve medya çalışmaları alanında uluslararası araştırmalar –III, ERCAN EREN EKİN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.31-50, 2024
14. Otomatikleşen Medya Ortamı Bağlamında Yapay Zekâ Haberciliği/Gazeteciliği Okuryazarlığı
Medya ve Habercilik Alanında Yapay Zekanın Yükselişi, Ateşgöz Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.95-116, 2023
15. Otomatikleşen Medya Ortamı Bağlamında Yapay Zekâ Haberciliği/Gazeteciliği Okuryazarlığı
Medya ve Habercilik Alanında Yapay Zekanın Yükselişi, Ateşgöz Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.95-116, 2023
16. Farklı boyutları ve getirileriyle dijitalleşme: Veri güvenliği, yapay zekâ ve metaverse
Mahremiyetin Sonu Dijital İletişim ve Veri Güvenliği
, Dr. Nurat Kara, Dr. Nil Çokluk, Editör, Literatürk Academia Yayınevi, Konya, ss.313-341, 2022
17. Türkiye medyasında mültecilerin temsili: Mültecilerin medyadaki temsili üzerine bir derleme çalışması
Medya ve Öteki, Doç. Dr. Tuğba Akdal, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.121-136, 2022
18. Magazin Gazeteciliği
Dijital Çağda Uzman Gazetecilik I, Seçil Özay, Serkan Bayrakcı, Editör, Çizgi Yayınevi, Konya, ss.145-165, 2022
19. Halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim bağlamında iletişim ekonomisi
İletişim Ekonomisi, Prof. Dr. Suat Gezgin, Dr. Öğr. Üyesi Ali Efe İralı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.115-136, 2022
20. Yeni medyada imaj sunumu
Disiplinlerarası İmaj Çalışmaları, Sezgin Savaş, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.235-256, 2022
21. Medya okuryazarlığı olgusunun dijital ve internet teknolojileri dolayımlı dönüşümü: Sosyal medya okuryazarlığı
Sosyal medya okuryazarlığı, Dr. Gül Dilek Türk, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-18, 2021
22. Yeni Toplumsal Hareketler Çerçevesinde Gezi Parkı Direnişi'nin Basındaki Karşılaştırmalı Çözümlemesi
Özgürleşmenin Yolları Sınıf ve Kimlik Eksenli Toplumsal Hareketlerin Medyadaki Yansımaları, Dağtaş Erdal, Editör, Ütopya, Ankara, ss.204-245, 2016
23. 1978'in Kara ve Kanlı Kışı: "Maraş Katliamı"na İlişkin Cumhuriyet ve Tercüman Gazatelerinin Yaklaşımı
Masumdular 1970'li Yıllardaki Önemli Siyasal Olayların Basındaki Yansımaları, Özer Ömer, Editör, Literatürk Academia Yayınevi, Konya, ss.505-556, 2014