Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Medya ve Yaratıcılığın Dönüşümü: Dijital Yaratıcılık

Ege 12. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

2. Radyo Yayıncılığının Dönüşümü Ve Podcast Haberciliği

Anadolu 16. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

3. Medya ve Çocuk İlişkisi: Erken Çocukluk Dönemi Medya Kullanımında Ebeveyn ve Eğitmenlerin Rolü

Ege 12. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 30 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

4. Yapay Zekâ Okuryazarlığına Kavramsal Bir Bakış: Bir Literatür Değerlendirmesi

VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı: Dijital İçerik Üretiminden Tüketimine Medya Ve Toplumsal Dönüşüm, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

5. Eğitim Haberciliğinin Genel Görünümü

4. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi (AICHSS), Muş, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

6. Yapay Zekânın Radyo ve Podcast Yayıncılığı Üzerine Etkileri: Kavramsal Bir Çalışma

20th International Symposium Communication In The Millennium, Eskişehir, Türkiye, 06 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

7. İklim Krizi Bağlamında Türkiye’deki Orman Yangılarının Medyada Sunumuna İlişkin Kavramsal Bir Değerlendirme

4. Uluslararası İletişim Bilimleri Sempozyumu (ICOMS), Sakarya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

8. SÜRDÜRÜLEBİLİR GAZETECİLİK: BİR ALANYAZIN DEĞERLENDİRMESİ / SUSTAINABLE JOURNALISM: A LITERATURE REVIEW

VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı: Yeni Medyanın Ekonomi Politiği/6th International New Media Conference: The Political Economy of New Media, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2023, ss.92-93, (Özet Bildiri)

9. Deepfake Technologies and the Credibility of News

11th InTraders International Conference On Social Sciences and Education, İstanbul, Türkiye, 25 - 29 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

10. Yapay Zekâ Çağında Gazetecilik Pratiklerinin Dönüşümü: Kavramsal bir Çalışma

BİLSEL 1. BİLSEL INTERNATIONAL TRUVA SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, Çanakkale, Türkiye, 25 - 26 Ağustos 2023, (Tam Metin Bildiri)

11. The Development and Psychometric Properties of News Consumption Motivations and Gratifications Scale

Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 26 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

12. Dijital Yerlilerin Haber Tüketiminde Kullandıkları Medya Araçları

3rd International Conference on Cultural Informatics, Communication&Media Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, (Özet Bildiri)

13. Skeuomorfik Tasarımın Kullanıcı Deneyimi Bağlamında Marka Algısının Tüketiciler Tarafından Değerlendirilmesi

3rd International Conference on Cultural Informatics, Communication&Media Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, ss.180, (Özet Bildiri)

14. Kullanımlar ve Doyumlar Yaklaşımını Temel Alan Çalışmalar: Alanyazına Bir Bakış

3rd International Conference on Cultural Informatics, Communication&Media Studies, Aydın, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, (Özet Bildiri)

16. Üstün Yetenekli Çocukların Sosyal Medya Kullanım Motivasyonları

1st International Conference on Cultural Informatics, Communication Media Studies, Aydın, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. “Social Media Usage Practices of Hearing-Impaired Students”

1. International Conference on Cultural Informatics, Communication Media Studies, 3 Mayıs - 04 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

18. “The Change in the Turkish Music Industry after the Digitalization”

Conference of 11. World Media Economics and Management, 12 - 16 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 23

1. Artificial Intelligence Literacy: Imperative for the Future or Optional Insight?

Digital Literacy as a Catalyst for Critical Thinking, ÖZEL MELTEM, Editör, Springer, Newcastle, ss.200-220, 2025

2. Sosyal Teori ve Kitle İletişim Araçları

Kitle İletişimi ve Amerikan Toplumsal Düşüncesi: Anahtar Metinler 1919–1968, Peters John Durham, Simonson Peter, Editör, THEKİTAP, İstanbul, ss.710-720, 2025

3. The Proliferation of Disinformation in the Information and Communication Age: ‘News Literacy’ as a Framework for Critical News Reception

Digital Literacy as a Catalyst for Critical Thinking, ÖZEL MELTEM, Editör, Springer, Newcastle, ss.40-65, 2025

6. Yapay zekâ okuryazarlığı

Sosyal, beşeri ve idari bilimler alanında araştırmalar ve değerlendirmeler II, AYDOĞDU KARAASLAN İLKNUR, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.55-70, 2024

7. Afet dönemlerinde medya ve iletişim: Afet haberciliği

Eleştirel medya çalışmalarından sağlık iletişimine güncel iletişim araştırmaları, KÜÇÜKSARAÇ BANU, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.398-422, 2024

8. Haber yapım süreçlerinde yaratıcılık

Teori ve uygulamada sosyal bilimler 2, ÇELEBİ FURKAN, ŞANLI ORHAN, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.169-187, 2024

9. Gazetecilik alanında yaratıcılık

Gazetecilik ve medya çalışmaları alanında uluslararası araştırmalar –III, ERCAN EREN EKİN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.83-102, 2024

10. Gelenekselden dijitale haber merkezlerinin dönüşümü: Broadcast News filminde haber merkezlerinin temsili

Gazetecilik alanında uluslararası araştırma ve değerlendirmeler, ÇATALCALI CEYLAN AYŞE, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.37-52, 2024

11. Sağlık kurumları dışında hasta ve çalışanların anlamlı iletişimi

Eleştirel medya çalışmalarından sağlık iletişimine güncel iletişim araştırmaları, KÜÇÜKSARAÇ BANU, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.39-62, 2024

12. Küresel ve yerel perspektiflerden eğitim haberciliği: Kavramsal bir değerlendirme

Gazetecilik ve medya çalışmaları alanında uluslararası araştırmalar –III, ERCAN EREN EKİN, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.31-50, 2024

14. Otomatikleşen Medya Ortamı Bağlamında Yapay Zekâ Haberciliği/Gazeteciliği Okuryazarlığı

Medya ve Habercilik Alanında Yapay Zekanın Yükselişi, Ateşgöz Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.95-116, 2023

15. Otomatikleşen Medya Ortamı Bağlamında Yapay Zekâ Haberciliği/Gazeteciliği Okuryazarlığı

Medya ve Habercilik Alanında Yapay Zekanın Yükselişi, Ateşgöz Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.95-116, 2023

16. Farklı boyutları ve getirileriyle dijitalleşme: Veri güvenliği, yapay zekâ ve metaverse

Mahremiyetin Sonu Dijital İletişim ve Veri Güvenliği , Dr. Nurat Kara, Dr. Nil Çokluk, Editör, Literatürk Academia Yayınevi, Konya, ss.313-341, 2022

17. Türkiye medyasında mültecilerin temsili: Mültecilerin medyadaki temsili üzerine bir derleme çalışması

Medya ve Öteki, Doç. Dr. Tuğba Akdal, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.121-136, 2022

18. Magazin Gazeteciliği

Dijital Çağda Uzman Gazetecilik I, Seçil Özay, Serkan Bayrakcı, Editör, Çizgi Yayınevi, Konya, ss.145-165, 2022

19. Halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim bağlamında iletişim ekonomisi

İletişim Ekonomisi, Prof. Dr. Suat Gezgin, Dr. Öğr. Üyesi Ali Efe İralı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.115-136, 2022

20. Yeni medyada imaj sunumu

Disiplinlerarası İmaj Çalışmaları, Sezgin Savaş, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.235-256, 2022

21. Medya okuryazarlığı olgusunun dijital ve internet teknolojileri dolayımlı dönüşümü: Sosyal medya okuryazarlığı

Sosyal medya okuryazarlığı, Dr. Gül Dilek Türk, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-18, 2021

22. Yeni Toplumsal Hareketler Çerçevesinde Gezi Parkı Direnişi'nin Basındaki Karşılaştırmalı Çözümlemesi

Özgürleşmenin Yolları Sınıf ve Kimlik Eksenli Toplumsal Hareketlerin Medyadaki Yansımaları, Dağtaş Erdal, Editör, Ütopya, Ankara, ss.204-245, 2016

23. 1978'in Kara ve Kanlı Kışı: "Maraş Katliamı"na İlişkin Cumhuriyet ve Tercüman Gazatelerinin Yaklaşımı

Masumdular 1970'li Yıllardaki Önemli Siyasal Olayların Basındaki Yansımaları, Özer Ömer, Editör, Literatürk Academia Yayınevi, Konya, ss.505-556, 2014
Metrikler

Yayın

50

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

14

Proje

3

Açık Erişim

8