Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Çocuklarin Oyun, Oyun Arkadaşi Tercihleri ve Cinsiyet

Eğitimci , cilt.7, sa.27, ss.22-32, 2014 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Effects of Interactive Digital Stories on Preschool Children’xxs Critical and Creative Thinking

Heroes of Children’xxs Imagination: Theory and Practice of Reception, Wroclaw, Polonya, 31 Mayıs - 02 Haziran 2019

Okul öncesi öğrencilerinin etkileşimli dijital öyküleştirme deneyimleri: Bir durum çalışması

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

An Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers’xx Attitudes Towards Digital Technology and Their Digital Citizenship Levels

5th ICRTEL 2019 – International Conference on Research in Teaching, Education Learning, ROMA, İtalya, 1 - 02 Mayıs 2019

Çocuklar İçin Felsefe Eğitim Programı ile Minik Filozoflar İş Başında

14. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 Mayıs 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul öncesi Dönem Çocuklarının Zihin Kuramı ile Dil Gelişim göstergelerinin incelenmesi

18th International Conference on Turkish Linguistics, Adana, Türkiye, 24 - 26 Şubat 2017, ss.2

İkiz çocukların Dil gelişimlerinin incelenmesi

18th International Conference on Turkish Linguistics, Adana, Türkiye, 24 - 26 Şubat 2017, ss.1

Pre- and in service preschool teachers' science teaching efficacy beliefs

1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON STUDIES IN EDUCATION (ICOSEDU' 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016

Pre- and In-service Preschool Teachers' Science Teaching Efficacy Beliefs

1st International Conference on Studies in Education (ICOSEDU' 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016

How P4C Effects Creativity and Theory of Mind in a Turkish Kindergarten: A Practical Study

12th Biennial Conference of the North American Association for Community of Inquiry (NAACI), New Jersey, Montclaır, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Haziran 2016

Minik Filazoflar İş Başında Anaokullarında Çocuklar için Felsefenin kullanılmasına yönelik nitel bir çalışma

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi -EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.782-783 Sürdürülebilir Kalkınma

Minik Filazoflar İş Başında: Anaokullarında Çocuklar için Felsefenin kullanılmasına yönelik bir çalışma Kullanılmasına Yönelik Bir Çalışma

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi -EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.782-783 Sürdürülebilir Kalkınma

?The Effects of Philosophy for Children on Kindergarten Childrens? Theory of Mind Development?

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi -EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.788

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının "Matematik" ve "Matematik Eğitimi" Kavramlarına İlişkin Metaforları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1290

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen Eğitimine İlişkin Metaforların İncelenmesi

11.Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1222

The Relationship Between metacognitive development and Language Devoploment of children

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Ptesburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.95

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının "Fen" ve "Fen Eğitimi" Kavramlarına İlişkin Metaforları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1289

Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeylerdeki Çocukların Dil Gelişimleri ile Zihin Kuramı Gelişimlerinin İncelenmesi

V. European Conference on Social and Behaviour Sciences, St.Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

The Relationship Between metacognitive development and Language of children

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Ptesburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.95

Okul öncesi öğretmen adaylarının fen ve Fen eğitimine ilişkin sahip olduğu metaforların incelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematik ve Matematik Eğitimine İlişkin Metafor Algıları

11.Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1223 Sürdürülebilir Kalkınma

The Relationship Between metacognitive development and Language development of children

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Ptesburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.95

Investigating The Metacognitive Development Of 3-6 Aged Children At Low And High Socioeconomic Status

EARLI SIG 16 METACOGNITION 2014 Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Eğitimde Tablet Kullanımı Üzerine Literatür Taraması

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014

Literature review on the use of tablet computers in preschool education.

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014

Determining teachers’xx views regarding history education in preschool period

New Trends on Global Education Conference, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012

An analysıs of the play behaviours of female and male chıldren ın nursery classes."

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 26 - 29 Eylül 2012

Investigating the Child Raising Attitudes of the 5-6 Years Old Preschool Children?s Fathers in Different Cultures.

3th International Congress on Early Chilhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012

Investigation of Gender Factor of Preschool Children? Play and Playmate Preferences

3th International Congress on Early Chilhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012

"Pre-school teachers views regarding democracy education."

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 26 - 29 Haziran 2012, ss.12

"Okul öncesi öğretmenlerinin Matematik etkinliğinde kullandığı yöntemler ve karşılaştığı güçlükler"

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 14 - 17 Haziran 2012, ss.399

Preschool Science Education in Rural Areas: An Ethnographic Study of Two Village Schools

17th International Conferance on Learning, Hong Kong, Çin, 6 - 09 Temmuz 2010

Kitap & Kitap Bölümleri

Okul öncesi Dönem Çocuklarının Dil Gelişimi ile Zihin Kuramı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Turkish Linguistics Across Boundearies: The Adana Meeting, Sofu Hatice, Can Cem, Abik Deniz Ayşehan, Yüceol Muna, Kilimci Abdurrahman, Editör, Harrassowitz Verlag, Göttingen, ss.178-200, 2020

Cocugun Gelisimini Degerlendirmede Bicimsel Yontemler

Gelisimsel Degerlendirme, Prof.Dr. Pinar Bayhan, Editör, Hedef Cs Yayincilik, Ankara, ss.83-102, 2018

Philosopy for Children: Basic Issues and Theoretical Explanations

Educational Sciences Research in the Globalizing World, Koleva, I. Basal, A.H., Tufan, M., Atasoy, E., Editör, St. Climent Ohridski University Press, Sofya, ss.36-51, 2018

Drama ve Dramanın Boyutları

Çocuk ve Drama, SERAP ERDOĞAN, Editör, Anadolu üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık Fakültesi, Eskişehir, ss.2-23, 2016

Metrikler

Yayın

60

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları