Yayınlar & Eserler

Makaleler 19
Tümü (19)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 36

1. The Effects of Interactive Digital Stories on Preschool Children’xxs Critical and Creative Thinking

Heroes of Children’xxs Imagination: Theory and Practice of Reception, Wroclaw, Polonya, 31 Mayıs - 02 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2. Okul öncesi öğrencilerinin etkileşimli dijital öyküleştirme deneyimleri: Bir durum çalışması

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

3. An Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers’xx Attitudes Towards Digital Technology and Their Digital Citizenship Levels

5th ICRTEL 2019 – International Conference on Research in Teaching, Education Learning, ROMA, İtalya, 1 - 02 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

8. Çocuklar İçin Felsefe Eğitim Programı ile Minik Filozoflar İş Başında

14. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Okul öncesi Dönem Çocuklarının Zihin Kuramı ile Dil Gelişim göstergelerinin incelenmesi

18th International Conference on Turkish Linguistics, Adana, Türkiye, 24 - 26 Şubat 2017, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

10. İkiz çocukların Dil gelişimlerinin incelenmesi

18th International Conference on Turkish Linguistics, Adana, Türkiye, 24 - 26 Şubat 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

11. Pre- and in service preschool teachers' science teaching efficacy beliefs

1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON STUDIES IN EDUCATION (ICOSEDU' 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

12. Pre- and In-service Preschool Teachers' Science Teaching Efficacy Beliefs

1st International Conference on Studies in Education (ICOSEDU' 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

13. How P4C Effects Creativity and Theory of Mind in a Turkish Kindergarten: A Practical Study

12th Biennial Conference of the North American Association for Community of Inquiry (NAACI), New Jersey, Montclaır, Amerika Birleşik Devletleri, 17 - 20 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

14. Minik Filazoflar İş Başında Anaokullarında Çocuklar için Felsefenin kullanılmasına yönelik nitel bir çalışma

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi -EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.782-783, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Minik Filazoflar İş Başında: Anaokullarında Çocuklar için Felsefenin kullanılmasına yönelik bir çalışma Kullanılmasına Yönelik Bir Çalışma

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi -EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.782-783, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. ?The Effects of Philosophy for Children on Kindergarten Childrens? Theory of Mind Development?

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi -EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.788, (Özet Bildiri)

17. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının "Matematik" ve "Matematik Eğitimi" Kavramlarına İlişkin Metaforları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1290, (Tam Metin Bildiri)

18. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen Eğitimine İlişkin Metaforların İncelenmesi

11.Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1222, (Özet Bildiri)

19. The Relationship Between metacognitive development and Language Devoploment of children

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Ptesburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.95, (Özet Bildiri)

20. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının "Fen" ve "Fen Eğitimi" Kavramlarına İlişkin Metaforları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1289, (Tam Metin Bildiri)

21. Farklı Sosyo-Ekonomik Düzeylerdeki Çocukların Dil Gelişimleri ile Zihin Kuramı Gelişimlerinin İncelenmesi

V. European Conference on Social and Behaviour Sciences, St.Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Okul öncesi öğretmen adaylarının Matematik ve Matematik eğitimine ilişkin sahip olduğu metaforların incelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. The Relationship Between metacognitive development and Language of children

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Ptesburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.95, (Özet Bildiri)

24. Okul öncesi öğretmen adaylarının fen ve Fen eğitimine ilişkin sahip olduğu metaforların incelenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

25. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematik ve Matematik Eğitimine İlişkin Metafor Algıları

11.Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1223, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. The Relationship Between metacognitive development and Language development of children

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Ptesburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.95, (Özet Bildiri)

27. Investigating The Metacognitive Development Of 3-6 Aged Children At Low And High Socioeconomic Status

EARLI SIG 16 METACOGNITION 2014 Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. Okul Öncesi Eğitimde Tablet Kullanımı Üzerine Literatür Taraması

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

29. Literature review on the use of tablet computers in preschool education.

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

30. Determining teachers’xx views regarding history education in preschool period

New Trends on Global Education Conference, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

31. An analysıs of the play behaviours of female and male chıldren ın nursery classes."

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 26 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

32. Investigating the Child Raising Attitudes of the 5-6 Years Old Preschool Children?s Fathers in Different Cultures.

3th International Congress on Early Chilhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

33. Investigation of Gender Factor of Preschool Children? Play and Playmate Preferences

3th International Congress on Early Chilhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

34. "Pre-school teachers views regarding democracy education."

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 26 - 29 Haziran 2012, ss.12, (Özet Bildiri)

35. "Okul öncesi öğretmenlerinin Matematik etkinliğinde kullandığı yöntemler ve karşılaştığı güçlükler"

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 14 - 17 Haziran 2012, ss.399, (Özet Bildiri)

36. Preschool Science Education in Rural Areas: An Ethnographic Study of Two Village Schools

17th International Conferance on Learning, Hong Kong, Çin, 6 - 09 Temmuz 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Okul öncesi Dönem Çocuklarının Dil Gelişimi ile Zihin Kuramı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Turkish Linguistics Across Boundearies: The Adana Meeting, Sofu Hatice, Can Cem, Abik Deniz Ayşehan, Yüceol Muna, Kilimci Abdurrahman, Editör, Harrassowitz Verlag, Göttingen, ss.178-200, 2020

2. Cocugun Gelisimini Degerlendirmede Bicimsel Yontemler

Gelisimsel Degerlendirme, Prof.Dr. Pinar Bayhan, Editör, Hedef Cs Yayincilik, Ankara, ss.83-102, 2018

3. Philosopy for Children: Basic Issues and Theoretical Explanations

Educational Sciences Research in the Globalizing World, Koleva, I. Basal, A.H., Tufan, M., Atasoy, E., Editör, St. Climent Ohridski University Press, Sofya, ss.36-51, 2018

4. Drama ve Dramanın Boyutları

Çocuk ve Drama, SERAP ERDOĞAN, Editör, Anadolu üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık Fakültesi, Eskişehir, ss.2-23, 2016
Metrikler

Yayın

60

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

14

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları