Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
3. An Investigation into Counseling in Turkey: Spotting the Perceptions of School Counselors
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.19-29, 2020 (Hakemli Dergi)
4. Lojistik Regresyon Analizi İle İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı Ve Sosyal Beceri Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesiEgemen Hanımoğlu
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.467-474, 2019 (Hakemli Dergi)
5. THE ROLE OF SUPERVISING IN PREPARING UNDERGRADUATE STUDENTS TO UNDERTAKE POSTGRADUATE EDUCATION AT CUKUROVA UNIVERSITY
Turkish Studies
, cilt.14, sa.2, ss.431-450, 2019 (Hakemli Dergi)
6. Effects of Active Learning on Students’ Performance in Higher Learning Institutions
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.17, ss.949-972, 2019 (Hakemli Dergi)
7. StigmatizationandSuicideVulnerabilityinLGBTStudents:InquiryandRecommendations
Journal of Education and e-Learning Research
, cilt.6, sa.1, ss.45-51, 2019 (Scopus)
8. The Role of School Psychologists in addressing Challenges Facing Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender (LGBT) Students
Journal of Education and Training Studies
, cilt.7, sa.1, ss.23-29, 2019 (Hakemli Dergi)
9. DESCRIBING THE CHALLENGES FACING THE APPLICATION OF PSYCHOLOGICAL COUNSELING AND GUIDANCE IN OUR SOCIETY CURRENTLY
International Journal Of Social Humanities Sciences Research
, cilt.5, sa.30, ss.4389-4399, 2018 (Hakemli Dergi)
10. The Impact Technology Has Had on High School Education over theYears
World Journal of Education
, cilt.8, sa.6, ss.96-106, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
1. ERGENLERDE PROBLEMLİ İNTERNET KULLANIMI İLE SINAV KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
4. ÇUKUROVA ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 21 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)
2. HARRY POTTER FİLMLERİNDEKİ KARAKTERLERİN ARKETİPSEL NİTELİKLERİ
4. ÇUKUROVA ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 21 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)
3. PEDAGOJİK FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN SINAV KAYGISI,BENLİK SAYGISI VE REHBERLİK DERSİ BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
iKSAD3. ULUSLARARASI SOSYAL BiLiMLERKONGRESi, 8 - 10 Mart 2019, (Özet Bildiri)
4. EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIM ALIŞKANLIKLARININ İNCELENMESİ
iKSAD3. ULUSLARARASI SOSYAL BiLiMLERKONGRESi, 8 - 10 Mart 2019, (Özet Bildiri)
5. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE İNTERNET BAĞIMLILIĞI VE BENLİK SAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİNİNİNCELENMESİ
ZEUGMA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 18 - 20 Ocak 2019, (Özet Bildiri)
6. AKTİF ÖĞRENMENİN ÖĞRENCİLERİN PERFORMANSINA ETKİSİ
ZEUGMA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 18 - 20 Ocak 2019, (Özet Bildiri)
7. Benlik Ayrımlaşması: Kaygıyı yordamada unutulmuş bir kavram
IV th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
2. Aile Terapisi ve Aile Terapisi ile İlgili Kuramlar
KURAM VE UYGULAMALARI İLE AİLE DANIŞMANLIĞI, Akbaş Turan, Özabacı Nilüfer Ş., Editör, Pegem Akademi, 2019
3. ACTIVE TEACHING: EVALUATING THE BENEFITS OF GENERAL MEMORY PROCESSES OVER SENSORY LEARNING STYLES
ACADEMIC RESEARCHES IN EDUCATIONAL SCIENCES, Asst. Prof. Gülcan MIHLADIZ, Editör, Gece Kitaplığı, ss.73-90, 2018