Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Devlet ve Özel Üniversitelerin Hazırlık Sınıfındaki Öğrencilerin Kullandıkları Ders Çalışma, Öğrenme ve Motivasyon Stratejileri.

4 th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1706-1715, (Tam Metin Bildiri)

TEACHER EDUCATORS' ATTITUDES TOWARDS CALL: CASE OF TURKISH STATE UNIVERSITIES

4. ULUSLARASI EMI GİRİŞİMCİLİK & SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.10-13, (Özet Bildiri)
Kitaplar

What If We Involve Students in Syllabus Design in an Elective Academic Translation Skills Course?

Energizing Teacher Research, Dikilitaş K., Wyatt M., Burns A., Barkhuizen G., Editör, Iatefl, No 2 ? 3 The Foundry Business Park, Seager Road, Faversham, Kent Me13 7F, Kent, ss.111-121, 2019

Enhancing vocabulary retention through technology for digital natives

EMPOWERING TEACHER-RESEARCHERS, EMPOWERING LEARNERS, Barkhuizen G., Burns A., Dikilitaş K., Wyatt M., Editör, Iatefl, No 2 ? 3 The Foundry Business Park, Seager Road, Faversham, Kent Me13 7F, Kent, ss.113-119, 2018
Metrikler

Yayın

4

Atıf (Scholar)

42

H-İndeks (Scholar)

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları