Eğitim Bilgileri
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoktora
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2016 - 2019
2016 - 2019Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2011 - 2016
2011 - 2016Lisans
Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme (İngilizce), Türkiye
2015 - 2015
2015 - 2015Lisans
Srh Hochschule Heıdelberg, Fakultät Für Wirtschaft, International Business, Almanya
Yaptığı Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli Aracılığıyla İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 OrtaAlmanca
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
Makaleler
Tümü (5)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)
2022
20221. Covid-19 Pandemisi Sürecinde Sağlık Çalışanlarının Çevrimiçi Alışverişte Risk Algısı ve Yeniden Satın Alma Niyetine Etkisi
Demirci Orel F., Arık A., Arslan İ. D.
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.19, sa.2, ss.61-71, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20222. Tüketicilerin Mobil Uygulamaları Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Tüketim Değerleri Çerçevesinde İncelenmesi
Arık A., Baçkır F., Doğan Südaş H.
International Journal of Commerce, Industry and Entrepreneurship Studies , cilt.2, sa.1, ss.36-50, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20213. Adana İli Hane Halkı Tüketim Davranışları Üzerine Boylamsal Bir Araştırma
Çabuk S., Zeren D., Doğan Südaş H., Nakıboğlu M. A. B., Köksal Araç S., Arık A.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.10-27, 2021 (TRDizin)
2020
20204. Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli Aracılığıyla İncelenmesi
Demirci Orel F., Arık A.
Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , sa.57, ss.239-266, 2020 (TRDizin)
2020
20205. Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Çevrimiçi Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Markaları Örneği
Demirci Orel F., Arık A.
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.49, ss.146-161, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Covid-19 Pandemisi Sürecinde Sağlık Çalışanlarının Çevrimiçi Alışverişte Risk Algıları
Demirci Orel F., Arık A., Arslan İ. D.
21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.1-10, (Özet Bildiri)
2021
20212. Üniversite Öğrencilerinin Sanal Asistanları Benimseme Niyetine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
Arık A., Zeren D.
International Congress on Business and Marketing 2021, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2021, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2020
20203. Tüketicilerin Mobil Uygulamaları Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Tüketim Değerleri Çerçevesinde İncelenmesi
Doğan Südaş H., Arık A., Baçkır F.
5. Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2020, ss.7-8, (Özet Bildiri)
2020
20204. Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetleri ile Online Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Moda Markaları Örneği
Demirci Orel F., Arık A.
19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kayseri, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2020, ss.47-57, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Şikayet Yönetiminin Stratejik Planlanması
Çabuk S., Arık A.
Müşteri Şikayet Yönetimi, Prof. Dr. Ayşe Şahin,Dr. Öğr. Üyesi Cansu Tor Kadıoğlu, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.83-98, 2021
2021
20212. Görev Teknoloji Uyum Modeli
Çabuk S., Arık A.
Pazarlama Teorileri 2, Prof. Dr. Mehmet İsmail Yağcı,Prof. Dr. Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.177-192, 2021
Desteklenen Projeler
2020 - 2021
2020 - 2021Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi 2020
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÇABUK S. (Yürütücü), ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., NAKIBOĞLU M. A. B., KÖKSAL ARAÇ S., ARIK A.
2018 - 2019
2018 - 2019SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİNİN TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
DEMİRCİ OREL F. (Yürütücü), ARIK A.