Arş. Gör. ABDİL ARIK


Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme


WoS Araştırma Alanları: Ekonomi Ve İş, Sosyal Bilimler (Soc), İşletme


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: abdilarik@cu.edu.tr
İş Telefonu: +90 322 338 7254 Dahili: 6297
Fax Telefonu: +90 322 338 7286
Web: https://avesis.cu.edu.tr//abdilarik
Ofis: İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Kat:1, Ofis No: 121
Posta Adresi: Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Kat: 1, Ofis No: 121, Balcalı Yerleşkesi 01330 Sarıçam / Adana

Metrikler

Yayın

12

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2016 - 2019

2016 - 2019

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2011 - 2016

2011 - 2016

Lisans

Çukurova Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme (İngilizce), Türkiye

2015 - 2015

2015 - 2015

Lisans

Srh Hochschule Heıdelberg, Fakultät Für Wirtschaft, International Business, Almanya

Yaptığı Tezler

2019

2019

Yüksek Lisans

Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli Aracılığıyla İncelenmesi

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

Almanca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

Makaleler

Tümü (5)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Covid-19 Pandemisi Sürecinde Sağlık Çalışanlarının Çevrimiçi Alışverişte Risk Algıları

Demirci Orel F., Arık A., Arslan İ. D.

21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kahramanmaraş, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2022, ss.1-10, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

2. Üniversite Öğrencilerinin Sanal Asistanları Benimseme Niyetine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi

Arık A., Zeren D.

International Congress on Business and Marketing 2021, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Aralık 2021, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

3. Tüketicilerin Mobil Uygulamaları Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Tüketim Değerleri Çerçevesinde İncelenmesi

Doğan Südaş H., Arık A., Baçkır F.

5. Uluslararası Marmara Sosyal Bilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2020, ss.7-8, (Özet Bildiri)

2020

2020

4. Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetleri ile Online Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişki: Moda Markaları Örneği

Demirci Orel F., Arık A.

19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Kayseri, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2020, ss.47-57, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. Şikayet Yönetiminin Stratejik Planlanması

Çabuk S., Arık A.

Müşteri Şikayet Yönetimi, Prof. Dr. Ayşe Şahin,Dr. Öğr. Üyesi Cansu Tor Kadıoğlu, Editör, Seçkin Yayıncılık, Ankara, ss.83-98, 2021

2021

2021

2. Görev Teknoloji Uyum Modeli

Çabuk S., Arık A.

Pazarlama Teorileri 2, Prof. Dr. Mehmet İsmail Yağcı,Prof. Dr. Serap Çabuk, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.177-192, 2021

Desteklenen Projeler

2020 - 2021

2020 - 2021

Adana İli Hane Halkı Tüketim Analizi 2020

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÇABUK S. (Yürütücü), ZEREN D., DOĞAN SÜDAŞ H., NAKIBOĞLU M. A. B., KÖKSAL ARAÇ S., ARIK A.