Supported Projects
-
2020 - 2021 ÖĞRENCİLERİN SÖZLÜK KULLANMA ALIŞKANLIKLARI VE BUNUN YABANCI DİL ÖĞRENİMİNE YANSIMASI
Project Supported by Higher Education Institutions
DARANCIK Y. (Executive), AKSÖZ M., ÇÖLTÜ İMREN C., BALCI T., AKSÖZ A. S.
-
2020 - 2021 Artikelgebrauch im DaFStudium unter Berücksichtigung der LehramtStudierenden an der Paedagogischen Fakultaet der Çukurova Universitaet
Project Supported by Higher Education Institutions
BALCI T. (Executive), DARANCIK Y., ÇÖLTÜ İMREN C., AKSÖZ M.
-
2018 - 2019 TÜRKÇE VE ALMANCADA DİLBİLGİSEL YERLEŞTİRME KATEGORİLERİ VE DİL ÖĞRENİMİNE YANSIMASI
Project Supported by Higher Education Institutions
BALCI T. (Executive), DARANCIK Y., BALCI U., AKSÖZ M., YAVUZ N., ÇÖLTÜ İMREN C., et al.
-
2018 - 2019 TOPLUMDİLBİLİMSEL BİR OLGU OLARAK TÜRKİYE VE ALMANYADAKİ PAZAR DİLİNİN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Project Supported by Higher Education Institutions
DARANCIK Y. (Executive), BALCI U., SERİNDAĞ E., AKSÖZ M., BALCI T., ÖZKAN Y.
-
2018 - 2019 ÇÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ HAZIRLIK SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BEKLENTİ VE BAŞARI DURUMLARININ ANALİZİ
Project Supported by Higher Education Institutions
AKSÖZ M. (Executive), BALCI T., SERİNDAĞ E., DARANCIK Y., ÖZKAN Y., YAVUZ N., et al.
-
2017 - 2019 Yaşar Kemalin Hüyükteki Nar Ağacı adlı eseri ve Almanca çevirisi Granatapfelbaum örneğinde Türkçe ve Almanca ikilemelerin karşılaştırmalı çözümlemesi ışığında Almanca ikilemelerin didaktiği
Project Supported by Higher Education Institutions
SERİNDAĞ E. (Executive), YAVUZ N., BALCI T., DARANCIK Y., ASLAN H. O., YILDIRIM M., et al.
-
2017 - 2018 Zülfü Livanelinin Arafatta Bir Çocuk ve Almanca Çevirisi "Ein Kind im Fegefeuer" örneğinde "olmak" ve "imek" yardımcı eylemleriyle oluşturulan tümceler in Türkçe - Almanca karşılaştırmalı analizi
Project Supported by Higher Education Institutions
BALCI T. (Executive), YILDIRIM M., SERİNDAĞ E., BALCI U., ASLAN H. O., DARANCIK Y., et al.
-
2017 - 2018 BAĞIMSAL BİRLEŞİMSEL DİLBİLGİSİ BAĞLAMINDA TÜRKÇE VE ALMANCADAKİ SIFATLARIN BİRLEŞİM DEĞERİ
Project Supported by Higher Education Institutions
DARANCIK Y. (Executive), KAÇAR E., BALCI T., BALCI U., OKUR Z., SERİNDAĞ E.