D. Zeren And İ. Keşlikli, "PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.28, no.2, pp.312-326, 2019
Zeren, D. And Keşlikli, İ. 2019. PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.28, no.2 , 312-326.
Zeren, D., & Keşlikli, İ., (2019). PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.28, no.2, 312-326.
Zeren, DENİZ, And İsmail Keşlikli. "PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.28, no.2, 312-326, 2019
Zeren, DENİZ And Keşlikli, İsmail. "PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.28, no.2, pp.312-326, 2019
Zeren, D. And Keşlikli, İ. (2019) . "PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.28, no.2, pp.312-326.
@article{article, author={DENİZ ZEREN And author={İsmail Keşlikli}, title={PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={312-326} }