SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Misrepresentation of science concepts in Turkish picture books
Issues in Educational Research
, cilt.30, sa.3, ss.1183-1203, 2020 (ESCI)
Doktora Öğrencilerinin Nitel Araştırma Yapmaya Yönelik Kaygıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.875-886, 2018 (Hakemli Dergi)
RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARININ FENE YÖNELİK KAVRAM, KONU VE TEMALAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.46, ss.600-607, 2016 (Hakemli Dergi)
The ecocentric and anthropocentric attitudes of preschool children related to different environments
Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.3, ss.4579-4594, 2016 (Hakemli Dergi)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ İÇİN ÇEVRE DUYARLILIĞI ÖLÇEĞİ UYARLAMA ÇALIŞMASI
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.35, ss.13-23, 2015 (Hakemli Dergi)
Preschool Teacher Candidates? Sensitivities And Attitudes Towards Environment
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.7, sa.3, ss.27-37, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okul Öncesi Fen Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019
Okul Öncesi Dönem Çocuğa Sahip Annelerin Duygu Sosyalleştirme Davranışları
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, ss.108
Okul Öncesi Dönem Suriyeli Sığınmacı Çocukların Duygu Düzenleme Becerisinin Yordayıcıları Olarak Çocuk-Öğretmen İlişkisi ile Çocukların Sosyal Yetkinlik ve Davranış Problemleri
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, ss.109-110
Knowledge of Healthy and Unhealthy Food in Preschoolers
5th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, ss.139-140
Investigation of Miyazaki Animation Films in terms of Prosocial Behaviors.
5th International Symposium On Multidisciplinary Studies, 16 - 17 Kasım 2018
Yaratıcı Düşünmeyi Geliştirici Etkinliklerin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
.4. Uluslararası Multidsipliner Çalışmaları Sempozyumu, 27 - 28 Nisan 2018
The effects of activities developing creative thinking on the creative thinking skills of pre-service preschool teachers
4 th International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Paris, Fransa, 26 - 27 Nisan 2018, ss.122-123
Okul Öncesi Dönem Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması
5. International Early Childhood Education Congress, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.330
Mothers' Emotional Socialization Behavours and Children's Skills to Regulate and Understand Emotions
OMEP 69. World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.149
MOTHERS' EMOTİONAL SOCIALIZATION BEHAVOURS AND CHILDREN?S SKILLS TO REGULATE AND UNDERSTAND EMOTIONS
OMEP 69. World Assembly and International Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.149
Doktora Öğrencilerinin Nitel Temelli Araştırmalara Yönelik Kaygı Durumlarının Belirlenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
The Determination Of Anxiety State Of Postgraduate Students Regarding Qualitative Based Researches
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2303-2305
The Study Of Preschool Adjustment From The View Of Child, Parent and Teacher
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2483-2486
The Toy Preferences Of Preschool Children: Masculine, Feminine, Neutral Toys and Their Colours
26th International Conference on Educational Sciences,, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2565-2570
The Perception Of Gender Related To Emotions In Preschool Children
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2479-2482
Social Gender Roles Presented In Locally Produced Cartoons
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2475-2478
MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analizi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 15 Kasım 2016, ss.490-493
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Günü Değerlendirme Zamanına İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.555-556
Türkiye?de Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi Alanında Yapılan Araştırmalardaki Eğilim: Bir Tematik Analiz Çalışması
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.541
Kırsal ve Kentsel Alanlarda Yaşayan Okulöncesi Dönem Çocuklarının Farklı Çevre Konularına Yönelik Tutumları
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
5-6 Yaş Çocuklarına Yönelik Resimli Çocuk Kitaplarının Fen Kavramları Açısından İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Kitap & Kitap Bölümleri
Sınıf Yönetiminde Etkili Stratejiler ve Davranış Yönetimi
Erken Çocuklukta Özel Eğitim ve Kaynaştırma, Prof. Dr. Ayperi Dikici Sığırtmaç, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.356-376, 2020
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Güvenlik ve Sağlık
Çocuk Merkezli Öğrenme Ortamları: Okul Öncesi Çocuklar için Bir Okul Tasarla, Aktaş Arnas Y., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.393-430, 2019
okul öncesi dönem çocukların sağlıklı ve sağlıksız besinlere ilişkin bilgileri
current academic studies in education sciences, Harun Şahin, Abidin Temizer, Fatma Erdoğan, Editör, ivpe, Cetinje, ss.401-411, 2018