Desteklenen Projeler
-
2017 - Devam Ediyor İlkokul Birinci Sınıfta Çocuğu Olan Ebeveynlerin Okuma İnançlarının İncelenmesi
-
2017 - Devam Ediyor İLKOKUL 4.SINIF ÖĞRENCİLERİNDE AİLE İŞLEVSELLİĞİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
-
2019 - 2021 İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNDE TRİARŞİK ZEKA VE SOSYAL DUYGUSAL UYUM ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
-
2019 - 2020 Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Kültürel Sermayeleri ve Aralarındaki ilişkinin İncelenmesi
-
2019 - 2020 Öğrenirken Öğrenmede Yapılandırmacı Yaklaşım: Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Öğrenmeye ve Öğrenme Süreçlerine İlişkin Görüşleri
-
2017 - 2018 Okulöncesi Öğretmenlerinin Yaratıcılık Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi (An Investigation of Preschool Teachers Creativity Perceptions through Metaphors)
-
2017 - 2018 Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Öğretimi Öz Yeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
-
2017 - 2017 An Introduction of Homework Motivation and Preferences Model and HMPQ Questionnaire (Ödev Motivasyonu ve Stilleri Modeli ve Ödev Motivasyonu ve Stilleri Anketinin Tanıtımı)
-
2015 - 2017 A study of the validity and reliability study of the homework purpose scale A psychometric evaluation
-
2016 - 2016 AN EVALUATION OF STUDIES ON SCIENCE NATURE OF SCIENCE AND SCIENTIFIC LITERACY BİLİM BİLİMİN DOĞASI VE BİLİMSEL OKURYAZARLIK TEMELLİ ÇALIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
-
2012 - 2016 İlköğretim 5.Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile Ödev Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
-
2014 - 2015 AN INVESTIGATION OF PROSPECTIVE TEACHERS VIEWS ABOUT THE NATURE OF SCIENCE IN TERMS OF GENDER AGE AND DEPARTMENT VARIABLES (Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşlerinin Cinsiyet Yaş ve Mezun Oldukları Bölüme Göre İncelenmesi)
-
2012 - 2015 Öğrencilerin Ödev Amaç, Ödev Yönetim, Ödevlere İlişkin Tutumlarının Öğrenme Sitilleri ve Bazı Sosyo-Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi: Ödev Amaç Ölçeği'nin [Homework Purpose Scale (HPS)] Türkçeye Uyarlanması Kapsamında Bir Araştırma