Arş. Gör. Dr. HATİCE ÇİĞDEM YAVUZ


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Metrikler

Yayın

28

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2015 - 2019

2015 - 2019

Doktora

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ölçme Ve Değerlendirme, Türkiye

2013 - 2015

2013 - 2015

Yüksek Lisans

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ölçme Ve Değerlendirme, Türkiye

2007 - 2012

2007 - 2012

Lisans

Gazi Üniversitesi, Termodinamik Ve Isı Tekniği, Ortaöğretim Matematik Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Doktora

Öğrenci başarısındaki gelişimin artışa dayalı ve koşullu gelişim modelleriyle incelenmesi

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ölçme Ve Değerlendirme

2015

2015

Yüksek Lisans

Ekonomik bakımdan dezavantajlı öğrencilerin akademik yılmazlık düzeylerinin bazı koruyucu faktörler açısından incelenmesi

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ölçme Ve Değerlendirme

Yabancı Diller

A1 Başlangıç

A1 Başlangıç

Almanca

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Akademik Ünvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2013 - 2019

2013 - 2019

Araştırma Görevlisi

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Ölçme Ve Değerlendirme

Akademi Dışı Deneyim

2021 - 2022

2021 - 2022

Ölçme uzmanı

Vretta, Ölçme uzmanı

2020 - 2021

2020 - 2021

Misafir öğretim üyesi

University of Alberta, Misafir öğretim üyesi

2018 - 2019

2018 - 2019

Danışman

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Danışman

2017 - 2017

2017 - 2017

Misafir öğretim üyesi

Friedrich Schiller University, Misafir öğretim üyesi

2012 - 2013

2012 - 2013

Comenius Asistanlığı

Franz-Jürgens-Berufskolleg, Comenius Asistanlığı

Makaleler

Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (5)
Scopus (5)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Should students with disabilities have multiple opportunities in answering items?

İLGÜN DİBEK M., BULUT O., YAVUZ H. Ç., ŞAHİN KÜRŞAD M.

International Testing Commission Conference, Montreal, Kanada, 2 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

2. Providing revision opportunities in alternate assessments: An application of sequential IRT

YAVUZ H. Ç., BULUT O., İLGÜN DİBEK M., ŞAHİN KÜRŞAD M.

International Testing Commission Conference, Montreal, Kanada, 2 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

3. The role of response styles on attitude-achievement paradox: Evidence from nine countries

İLGÜN DİBEK M., YAVUZ H. Ç., ÇOKLUK BÖKEOĞLU Ö.

Paper presented at 26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2015

2015

9. Examination of Articles Published in Educational Journals Having Highest Impact Factors Content Analysis

YALÇIN S., YAVUZ H. Ç., İLGÜN M.

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

10. The Factors that Play Role in Academic Resilience of Academicians A Case of Ankara University Faculty of Educational Sciences

KUTLU Ö., YAVUZ H. Ç.

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, 13 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

12. Evaluation of preschool education program according to the views of prospective teachers (A case of Ankara University)

Dincer A., Yavuz H. C.

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.100-104, (Tam Metin Bildiri) identifier


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5

h-indeksi (WOS): 1