Funded Projects
10
-
2020 - 2022 ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZÜMÜNE İŞLEMSEL VE KAVRAMSAL YAKLAŞIMLARI, MATEMATİKSEL MODELLEME YETERLİKLERİ VE MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
-
2018 - 2019 SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE FARKINDALIKLARININ GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK ETKİNLİK TEMELLİ BİR UYGULAMA
-
2018 - 2019 OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ve ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÖZEL PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Project Supported by Higher Education Institutions , BAP Research Project
AKTAŞ ARNAS Y. (Executive), TARIM K.
-
2017 - 2019 Ortaokul Öğrencilerinin Ders Araştırması ile İlgili Görüşleri
Project Supported by Higher Education Institutions , BAP Research Project
TARIM K. (Executive), ÖZSEZER M. S., BORAN E.
-
2017 - 2017 Problem Solving Levels Of Elementary School Students On Mathematical Word Problems And The Distribution of These Problems in Textbooks
-
2016 - 2016 Ders Araştırması Modeli ile Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Yeterliklerinin İncelenmesi
-
2016 - 2016 Elementary mathemaiıcs teachers pedagogical views on teaching of place value
-
2014 - 2015 THE EFFECT OF COOPERATIVE LEARNING ON THE ACADEMIC SUCCESS AND ATTITUDE OF THE STUDENTS in STATISTICS COURSE
-
2013 - 2015 Farklı Matematiksel Güce Sahip Ortaokul Öğrencilerinin Düşünme Sitillerinin İncelenmesi
-
2012 - 2015 Kubaşık Öğrenme Yönteminin İlköğretim ve Üniversite Düzeyindeki Öğrencilerinin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi