Eğitim Bilgileri
1985 - 1989
1985 - 1989Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler, Eğitim Bilimleri, Türkiye
Yaptığı Tezler
1989
1989Yüksek Lisans
İlkokullarda Eğitici Kol Çalışmalarında Karşılaşılan Sorunlar
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri
Yabancı Diller
A1 Başlangıç
A1 Başlangıçİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
1999
1999Eğitim Yönetimi Semineri
Eğitim Yönetimi ve Planlama
MEB
1998
1998Rehberlik Eğitimi
Eğitim Yönetimi ve Planlama
MEB
1997
1997Pansiyon Yönetimi ve Bütçe Uygulaması
Eğitim Yönetimi ve Planlama
MEB
1996
1996Öğretim Metod ve Teknikleri
Eğitim Yönetimi ve Planlama
MEB
1995
1995Program Geliştirme Semineri
Eğitim Yönetimi ve Planlama
MEB
1994
1994Program Geliştirme Semineri
Eğitim Yönetimi ve Planlama
MEB
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2000 - Devam Ediyor
2000 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Akademi Dışı Deneyim
2000 - Devam Ediyor
2000 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Öğretim Görevlisi
1993 - 2000
1993 - 2000Diğer Kamu Kurumu, Anadolu Öğretmen Lisesi
1993 - 2000
1993 - 2000Yönetici
Anadolu Öğretmen Lisesi, Yönetici
1971 - 1992
1971 - 1992Diğer Kamu Kurumu, Meb
1971 - 1992
1971 - 1992Sınıf Öğretmeni
İlkokul Öğretmenliği, Sınıf Öğretmeni
Makaleler
Tümü (4)
Diğer Yayınlar (4)
2010
20101. John Dewey'in Türk Maarifi Hakkında Raporu ve Türk Eğitim Sistemi
ARSLANTAŞ Ö.
Necatibey Eğitim Fakültesi , ss.35-45, 2010 (Hakemsiz Dergi)
1995
19952. İlköğr. Okul. Özel beceri Derslerinin Öğretiminde karşılaşılan Sorunlar
ARSLANTAŞ Ö.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi , ss.75-79, 1995 (Hakemsiz Dergi)
1994
19943. İlköğretim Okulu Program Mihver Derslerin İçeriğinin Konu Tekrarı Açısından Analizi
ARSLANTAŞ Ö.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi , cilt.3, ss.883-890, 1994 (Hakemsiz Dergi)
1992
19924. İlkokullarda Eğitici Kol Çalışmalarında Karşılaşılan SOrunlar
ARSLANTAŞ Ö.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , sa.8, ss.423-429, 1992 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
0
01. İlköğretim Programlarında Mihver Derslerin İçeriğinin Konu Tekrarı Açısından Analizi
DOĞANAY A., ARSLANTAŞ Ö.
I. Eğitim Bilimleri Kongresi, Adana, Türkiye, ss.883, (Tam Metin Bildiri)
2014
20142. THE IMPACT OF VILLAGE INSTITUTIONS ON INSTITUTIONALIZATION OF TURKISH FOLK DANCE A CASE STUDY OF VILLAGE INSTITUTE OF ADANA DÜZİÇİ
SÜMBÜL M., ARSLANTAŞ Ö., Barış B.
Fourth symposium of the ICTM Study Group on Music and Dance in Southeastern Europe, 24 - 26 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2010
20103. Öğretmen adaylarının çoklu zekâ özelliklerine ve öğrenme stillerine göre değerlendirilmesi.
EFENDİOĞLU A., BERKANT H. G., ARSLANTAŞ Ö.
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2010, ss.274-284, (Tam Metin Bildiri)
2010
20104. John Dewey'in Türk Maarifi Hakkında Raporu ve Türk Eğitim Sistemi
EFENDİOĞLU A., Berkant H. G., ARSLANTAŞ Ö.
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, sa.1, ss.54-60, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2011
20111. Birleştirilmiş Sınıf Uygulamalarına Tarih Penceresinden Bakış
ARSLANTAŞ Ö.
Birleştirilmiş Sınıf Uygulamaları, Hüseyin Cengiz, Editör, İdeal Kültür Yayıncılık, İstanbul, ss.31-48, 2011