Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

PAZARLAMA 4.0, REKLAMLARDA HİKÂYELEŞTİRME: MAXİMUMMOBİL UYGULAMASI REKLAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

18. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1693-1713

SAHİPLİK ETKİSİNİN ARAÇ PAYLAŞIMINA YÖNELİK TUTUM VENİYET ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ANALİZİ

18. ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Osmaniye, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.884-913

Batıl İnançlarin Tüketime Etkisi: Fal-Kafelere Giden Müşteri Profilinin Belirlenmesi Üzerine Keşifsel Bir Çalişma

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi / 2nd International Congress on Multidisciplinary Studies, 4 - 05 Mayıs 2018

Differences Between Motivational Factors Perceptions Of Medical Tourists And Medical Tourism Service Providers In Turkey

The 7th Advances In Hospitality And Tourism Marketing And Management (AHTMM) Conference 2017, 10 - 15 Temmuz 2017, ss.133

?Medikal Turizm Açısından Büyükşehir Belediyelerinin Promethee Yöntemi İle Değerlendirilmesi

Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, ss.120-121

Restaurant Branding: A Study On Names Of Turkish Restaurants In The USA

ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER BERLİNKONFERANSI, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.133-134

Tüketicilerin Kebap Restoranı Tercihlerini Etkileyen Faktörler – Adana Örneği

Yönetim ve Ekonomi Bilimleri Konferansı 2017, Türkiye, 05 Mayıs 2017, ss.88

THE MOTIVATIONS TO PARTICIPATING TREKKING ACTIVITIES: ADANA CASE

2nd INTERNATIONAL TOURISM AND HOSPITALITYMANAGEMENT CONFERENCE, Saraybosna, Bosna-Hersek, 12 - 16 Ekim 2016, ss.13

Municipals Logos As Part Of The Destination Brand Identity The Case Of Adana

2nd International Tourism And Hospitality Management Conference, 12 - 16 Ekim 2016

Yerel Halkın Kırsal Turizme ve Etkilerine Yönelik Algıları

2. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.210-220

Kitap & Kitap Bölümleri

Metrikler

Yayın

25

Proje

3