Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ULAKBİM VERİ TABANINDA SÜRDÜRÜLEBİLİR VE ÇEVRECİ PAZARLAMA KONUSUNDA YAYINLANMIŞ MAKALELERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.28, sa.3, ss.25-36, 2019 (Hakemli Dergi)
Sahiplik Etkisinin Araç Paylaşımına Yönelik Tutum ve Niyet Üzerindeki Etkisinin Analizi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.14-35, 2019 (Hakemli Dergi)
POPÜLER KÜLTÜR, BATIL İNANÇLAR VE FAL BAKTIRMAK: MÜŞTERİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE KEŞİFSEL BİR ÇALIŞMA
Çağ Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.1-11, 2018 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN KEBAP RESTORANI TERCİHLERİNİ ETKİLEYENFAKTÖRLER – ADANA ÖRNEĞİ
ORGANİZASYON VE YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.10, sa.1, ss.30-43, 2018 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF STORE IMAGE AND WORD-OF-MOUTH MARKETING ON CUSTOMER SATISFACTION: A RESEARCH IN ÇANAKKALE PROVINCE
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.11, sa.4, ss.438-447, 2017 (Hakemli Dergi)
Restoran Markalamasi:Abd’de Türk Restoranlarinin İsimleri Üzerine Bir Araştirma
International Journal Of Social And Humanities Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.85-95, 2017 (Hakemli Dergi)
THE MOTIVATIONAL BEHAVIORS AND PERCEPTIONS OF THE MEDICAL TOURISTS:THE CASE TURKEY
INTERNATIONAL JOURNAL OF HEALTH MANAGEMENT AND TOURISM
, cilt.1, ss.46-67, 2016 (Hakemli Dergi)
The Motivational Behaviors and Perceptions of the Medical Tourists The Case of Turkey
International Journal of Health Management and Tourism
, cilt.1, sa.3, ss.46-67, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örrgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.113-126, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye?de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örrgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin incelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.113-126, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye de Medikal Turizm Kapsamında Sağlık Kuruluşlarının Örgütsel Pazarlama Etkinliği ile Promosyon Stratejilerinin incelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.113-126, 2016 (Hakemli Dergi)
Algılanan Otel İmajı ve Hizmet Kalitesi ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler
ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.24, sa.1, ss.96-108, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Differences Between Motivational Factors Perceptions Of Medical Tourists And Medical Tourism Service Providers In Turkey
The 7th Advances In Hospitality And Tourism Marketing And Management (AHTMM) Conference 2017, 10 - 15 Temmuz 2017, ss.133
Mağaza İmajı ve Ağızdan Ağıza Pazarlamanın, Müşteri Memnuniyetine Etkisi: Çanakkale İlinde Bir Araştırma
Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, ss.273-274
?Medikal Turizm Açısından Büyükşehir Belediyelerinin Promethee Yöntemi İle Değerlendirilmesi
Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2017, ss.120-121
Restaurant Branding: A Study On Names Of Turkish Restaurants In The USA
ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER BERLİNKONFERANSI, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.133-134
Tüketicilerin Kebap Restoranı Tercihlerini Etkileyen Faktörler – Adana Örneği
Yönetim ve Ekonomi Bilimleri Konferansı 2017, Türkiye, 05 Mayıs 2017, ss.88
THE MOTIVATIONS TO PARTICIPATING TREKKING ACTIVITIES: ADANA CASE
2nd INTERNATIONAL TOURISM AND HOSPITALITYMANAGEMENT CONFERENCE, Saraybosna, Bosna-Hersek, 12 - 16 Ekim 2016, ss.13
Yerel Halkın Kırsal Turizme ve Etkilerine Yönelik Algıları
2. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012, ss.210-220