Eğitim Bilgileri
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorDoktora
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
2014 - 2014
2014 - 2014Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı, Türkiye
2011 - 2014
2011 - 2014Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı, Türkiye
2010 - 2011
2010 - 2011Yüksek Lisans
Aarhus Universitet (University of Aarhus), Termodinamik Ve Isı Tekniği, Lifelong Learning Programme, Danimarka
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Yüksek Lisans
Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Tutum ve İnançlarının İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi, Temel Eğitim Bölümü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2011 - 2012
2011 - 2012Diğer Kamu Kurumu, Ted Aliağa Koleji
Makaleler
Tümü (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (1)
2020
20201. Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Mesleki Benlik Saygı Düzeylerine Etkisi
AKDEMİR H.
Yaratıcı Drama Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.113-130, 2020 (TRDizin)
2016
20162. Yaratıcı drama yönteminin akademik başarı üzerine etkisi: bir meta-analiz çalışması
Akdemir H., KARAKUŞ M.
International Journal of Active Learning , cilt.1, sa.2, ss.55-67, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Class Teacher Candidates' Views on Training Programs
Tümkaya S., AKDEMİR H.
5th International Congress on Vocational and Technical Sciences, Cairo, Mısır, 24 - 27 Ocak 2019, ss.35-44, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. Nasıl Bir Öğretmen Olmak İstiyorum?
AKDEMİR H.
International Conference on Multidisciplinary Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2018
20183. Jeux Dramatiques İzlenimleri
AKDEMİR H.
International Conference on Multidisciplinary Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 16 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2018
20184. İnsan İlişkileri ve İletişim Dersine Genel Bir Bakış
AKDEMİR H.
II. Uluslararası Multidisipliner Akademik Çalışmalar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, ss.221-222, (Özet Bildiri)
2018
20185. Kitap İncelemesi: Özgürlük Okulu
AKDEMİR H.
II. Uluslararası Multidisipliner Akademik Çalışmalar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, ss.219-220, (Özet Bildiri)
2018
20186. Öğretmenlik Uygulaması Programının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi
AKDEMİR H., Aybek B.
International Conference on Quality in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2018
20187. Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programının Değerlendirilmesi
AKDEMİR H.
International Conference on Quality in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
2018
20188. Cartoon Films as a Tool for Effective Communication", The International Conference on Education Research and Technologies
AKDEMİR H.
The International Conference on Education Research and Technologies, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.29-30, (Özet Bildiri)
2018
20189. Teacher Profile: John Keating, Alternative Route to Teach", The International Conference on Education Research and Technologies
AKDEMİR H.
The International Conference on Education Research and Technologies, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.31-32, (Özet Bildiri)
2018
201810. Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ve Mesleki Benlik Saygısı Düzeylerine Etkisi
AKDEMİR H.
29. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2015
201511. Konu Temelli Eleştirel Düşünmeye Dayalı Fizik Dersinin Eleştirel Düşünme Tutumuna Ve Fizik Başarısına Etkisi
Aybek B., Yalçın O., Öztürk H. İ., AKDEMİR H.
II. International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.174-176, (Tam Metin Bildiri)
2014
201412. Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine İlişkin Tutum ve İnançlarının İncelenmesi*(Özlem Kaf'ın danışmanlığını yürüttüğü yüksek lisans tezinden türetilmiştir)
AKDEMİR H.
II. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2014, ss.521-522, (Özet Bildiri)
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Ocak 2019 - 01 Ocak 2019
01 Ocak 2019 - 01 Ocak 20195th International Congress on Vocational and Technical Sciences
Katılımcı
Cairo-Mısır
01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018
01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018International Conference on Multidisciplinary Sciences
Katılımcı
-Türkiye
01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018
01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018International Conference on Quality in Higher Education
Katılımcı
-Türkiye
01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018
01 Kasım 2018 - 01 Kasım 201829th International Congress on Creative Drama in Education
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018
01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018II. International Symposium on Multidisciplinary Academic Studies
Katılımcı
-Türkiye
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018
01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018The International Conference on Education Research and Technologies
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 20152th Eurasian Educational Research Congress
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Kasım 2009 - 01 Kasım 2009
01 Kasım 2009 - 01 Kasım 20095th Symposium of New Directions in Education, Private Tevfik Fikret Schools
Katılımcı
İzmir-Türkiye
Burslar
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorDoktora Bursu
Üniversite
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorErasmus+ Öğrenim Hareketliliği
Avrupa Birliği Komisyonu
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorErasmus+ Öğrenim Hareketliliği
Avrupa Birliği Komisyonu
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam Ediyor