A. KARABAY Et Al. , "The investigation of pre-service teachers’ perceptions about critical reading self-efficacy Öğretmen adaylarının eleştirel okuma Öz-yeterlik algılarının İncelenmesi," Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.59, pp.227-246, 2015
KARABAY, A. Et Al. 2015. The investigation of pre-service teachers’ perceptions about critical reading self-efficacy Öğretmen adaylarının eleştirel okuma Öz-yeterlik algılarının İncelenmesi. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.59 , 227-246.
KARABAY, A., KUŞDEMİR KAYIRAN, B., & IŞIK, D., (2015). The investigation of pre-service teachers’ perceptions about critical reading self-efficacy Öğretmen adaylarının eleştirel okuma Öz-yeterlik algılarının İncelenmesi. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.59, 227-246.
KARABAY, AYŞEGÜL, BİLGE KUŞDEMİR KAYIRAN, And Dilek IŞIK. "The investigation of pre-service teachers’ perceptions about critical reading self-efficacy Öğretmen adaylarının eleştirel okuma Öz-yeterlik algılarının İncelenmesi," Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.59, 227-246, 2015
KARABAY, AYŞEGÜL Et Al. "The investigation of pre-service teachers’ perceptions about critical reading self-efficacy Öğretmen adaylarının eleştirel okuma Öz-yeterlik algılarının İncelenmesi." Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.59, pp.227-246, 2015
KARABAY, A. KUŞDEMİR KAYIRAN, B. And IŞIK, D. (2015) . "The investigation of pre-service teachers’ perceptions about critical reading self-efficacy Öğretmen adaylarının eleştirel okuma Öz-yeterlik algılarının İncelenmesi." Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.59, pp.227-246.
@article{article, author={AYŞEGÜL KARABAY Et Al. }, title={The investigation of pre-service teachers’ perceptions about critical reading self-efficacy Öğretmen adaylarının eleştirel okuma Öz-yeterlik algılarının İncelenmesi}, journal={Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research}, year=2015, pages={227-246} }