G. SARPKAYA AKTAŞ Et Al. , "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Stratejilerini Kullanma Farkındalıkları İle Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki," Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.2, pp.107-122, 2011
SARPKAYA AKTAŞ, G. Et Al. 2011. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Stratejilerini Kullanma Farkındalıkları İle Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.2 , 107-122.
SARPKAYA AKTAŞ, G., Arık, G., & KAPLAN, H. A., (2011). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Stratejilerini Kullanma Farkındalıkları İle Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki. Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.2, 107-122.
SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM, Gözdegül Arık, And HATİCE AYDAN KAPLAN. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Stratejilerini Kullanma Farkındalıkları İle Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki," Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.2, 107-122, 2011
SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM S. Et Al. "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Stratejilerini Kullanma Farkındalıkları İle Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki." Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.2, pp.107-122, 2011
SARPKAYA AKTAŞ, G. Arık, G. And KAPLAN, H. A. (2011) . "İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Stratejilerini Kullanma Farkındalıkları İle Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki." Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.2, pp.107-122.
@article{article, author={GÜLFEM SARPKAYA AKTAŞ Et Al. }, title={İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Stratejilerini Kullanma Farkındalıkları İle Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki}, journal={Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi}, year=2011, pages={107-122} }