Z. İ. KARABACAK And A. A. SEZGİN, "Sosyal medyada ve reklam içeriğinde kadın bedeninin alternatif temsili Fatkini kampanyası," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.25, no.3, pp.307-322, 2016
KARABACAK, Z. İ. And SEZGİN, A. A. 2016. Sosyal medyada ve reklam içeriğinde kadın bedeninin alternatif temsili Fatkini kampanyası. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.25, no.3 , 307-322.
KARABACAK, Z. İ., & SEZGİN, A. A., (2016). Sosyal medyada ve reklam içeriğinde kadın bedeninin alternatif temsili Fatkini kampanyası. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.25, no.3, 307-322.
KARABACAK, ZALİHA, And AYŞE ASLI SEZGİN BÜYÜKALACA. "Sosyal medyada ve reklam içeriğinde kadın bedeninin alternatif temsili Fatkini kampanyası," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.25, no.3, 307-322, 2016
KARABACAK, ZALİHA İ. And SEZGİN, AYŞE A. . "Sosyal medyada ve reklam içeriğinde kadın bedeninin alternatif temsili Fatkini kampanyası." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.25, no.3, pp.307-322, 2016
KARABACAK, Z. İ. And SEZGİN, A. A. (2016) . "Sosyal medyada ve reklam içeriğinde kadın bedeninin alternatif temsili Fatkini kampanyası." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.25, no.3, pp.307-322.
@article{article, author={ZALİHA İNCİ KARABACAK And author={AYŞE ASLI SEZGİN BÜYÜKALACA}, title={Sosyal medyada ve reklam içeriğinde kadın bedeninin alternatif temsili Fatkini kampanyası}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2016, pages={307-322} }