E. ÇİLİNGİR And P. ARTUT, "Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Düzeyine Ve Problem Çözme Tutumlarına Etkisi," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.7, no.3, pp.578-600, 2016
ÇİLİNGİR, E. And ARTUT, P. 2016. Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Düzeyine Ve Problem Çözme Tutumlarına Etkisi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.7, no.3 , 578-600.
ÇİLİNGİR, E., & ARTUT, P., (2016). Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Düzeyine Ve Problem Çözme Tutumlarına Etkisi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.7, no.3, 578-600.
ÇİLİNGİR, EMEL, And PERİHAN ARTUT. "Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Düzeyine Ve Problem Çözme Tutumlarına Etkisi," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.7, no.3, 578-600, 2016
ÇİLİNGİR, EMEL And ARTUT, PERİHAN. "Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Düzeyine Ve Problem Çözme Tutumlarına Etkisi." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.7, no.3, pp.578-600, 2016
ÇİLİNGİR, E. And ARTUT, P. (2016) . "Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Düzeyine Ve Problem Çözme Tutumlarına Etkisi." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.7, no.3, pp.578-600.
@article{article, author={EMEL ÇİLİNGİR And author={PERİHAN ARTUT}, title={Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının İlkokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlığı Düzeyine Ve Problem Çözme Tutumlarına Etkisi}, journal={Turkish Journal of Computer and Mathematics Education}, year=2016, pages={578-600} }