F. Demirci Orel And A. Arık, " Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Çevrimiçi Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Markaları Örneği," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.49, pp.146-161, 2020
Demirci Orel, F. And Arık, A. 2020. Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Çevrimiçi Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Markaları Örneği. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.49 , 146-161.
Demirci Orel, F., & Arık, A., (2020). Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Çevrimiçi Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Markaları Örneği. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.49, 146-161.
Demirci Orel, FATMA, And ABDİL ARIK. " Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Çevrimiçi Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Markaları Örneği," Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.49, 146-161, 2020
Demirci Orel, FATMA D. And Arık, ABDİL. " Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Çevrimiçi Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Markaları Örneği." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.49, pp.146-161, 2020
Demirci Orel, F. And Arık, A. (2020) . " Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Çevrimiçi Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Markaları Örneği." Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.49, pp.146-161.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL And author={ABDİL ARIK}, title={ Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Çevrimiçi Tüketici Katılımı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Moda Markaları Örneği}, journal={Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={146-161} }