S. ÇABUK Et Al. , "Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.1, pp.397-420, 2014
ÇABUK, S. Et Al. 2014. Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.1 , 397-420.
ÇABUK, S., TANRIKULU, C., & GELIBOLU, L., (2014). Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.1, 397-420.
ÇABUK, SERAP, Ceyda TANRIKULU, And LEVENT GELIBOLU. "Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.1, 397-420, 2014
ÇABUK, SERAP Et Al. "Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.1, pp.397-420, 2014
ÇABUK, S. TANRIKULU, C. And GELIBOLU, L. (2014) . "Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.15, no.1, pp.397-420.
@article{article, author={SERAP ÇABUK Et Al. }, title={Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi}, journal={Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2014, pages={397-420} }