Ş. ERDEN And V. YALÇIN, "PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE HAZIRLANAN OKUL ÖNCESI STEM ETKİNLİKLERİNİN ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ," Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.3, pp.1239-1242, 2021
ERDEN, Ş. And YALÇIN, V. 2021. PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE HAZIRLANAN OKUL ÖNCESI STEM ETKİNLİKLERİNİN ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ. Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.3 , 1239-1242.
ERDEN, Ş., & YALÇIN, V., (2021). PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE HAZIRLANAN OKUL ÖNCESI STEM ETKİNLİKLERİNİN ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ. Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.3, 1239-1242.
ERDEN, ŞULE, And VAKKAS YALÇIN. "PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE HAZIRLANAN OKUL ÖNCESI STEM ETKİNLİKLERİNİN ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ," Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.3, 1239-1242, 2021
ERDEN, ŞULE And YALÇIN, VAKKAS. "PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE HAZIRLANAN OKUL ÖNCESI STEM ETKİNLİKLERİNİN ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ." Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.3, pp.1239-1242, 2021
ERDEN, Ş. And YALÇIN, V. (2021) . "PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE HAZIRLANAN OKUL ÖNCESI STEM ETKİNLİKLERİNİN ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ." Trakya Eğitim Dergisi , vol.11, no.3, pp.1239-1242.
@article{article, author={ŞULE ERDEN And author={VAKKAS YALÇIN}, title={PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE HAZIRLANAN OKUL ÖNCESI STEM ETKİNLİKLERİNİN ÇOCUKLARIN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2021, pages={1239-1242} }