H. A. ÇABUK, "Satış-Reklam İlişkisinin Doğrusal Olmayan Ekonometrik Model Yardımıyla Belirlenmesi," Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, pp.1, 1995
ÇABUK, H. A. 1995. Satış-Reklam İlişkisinin Doğrusal Olmayan Ekonometrik Model Yardımıyla Belirlenmesi. Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3 , 1.
ÇABUK, H. A., (1995). Satış-Reklam İlişkisinin Doğrusal Olmayan Ekonometrik Model Yardımıyla Belirlenmesi. Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, 1.
ÇABUK, HASAN. "Satış-Reklam İlişkisinin Doğrusal Olmayan Ekonometrik Model Yardımıyla Belirlenmesi," Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, 1, 1995
ÇABUK, HASAN A. . "Satış-Reklam İlişkisinin Doğrusal Olmayan Ekonometrik Model Yardımıyla Belirlenmesi." Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, pp.1, 1995
ÇABUK, H. A. (1995) . "Satış-Reklam İlişkisinin Doğrusal Olmayan Ekonometrik Model Yardımıyla Belirlenmesi." Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, p.1.
@article{article, author={HASAN ALTAN ÇABUK}, title={Satış-Reklam İlişkisinin Doğrusal Olmayan Ekonometrik Model Yardımıyla Belirlenmesi}, journal={Ç.Ü., Sosyal Bilimler Dergisi}, year=1995, pages={1} }