Atıf Formatları
Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına kalıcılığa ve transfere etkisi.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Taş, "Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına kalıcılığa ve transfere etkisi. ," VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Turkey, pp.2448-2450, 2019

Taş, M. 2019. Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına kalıcılığa ve transfere etkisi. . VIth International Eurasian Educational Research Congress , (Ankara, Turkey), 2448-2450.

Taş, M., (2019). Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına kalıcılığa ve transfere etkisi. . VIth International Eurasian Educational Research Congress (pp.2448-2450). Ankara, Turkey

Taş, MÜKERREM. "Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına kalıcılığa ve transfere etkisi. ," VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Turkey, 2019

Taş, MÜKERREM. "Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına kalıcılığa ve transfere etkisi. ." VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Turkey, pp.2448-2450, 2019

Taş, M. (2019) . "Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına kalıcılığa ve transfere etkisi. ." VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Turkey, pp.2448-2450.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MÜKERREM TAŞ}, title={Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına kalıcılığa ve transfere etkisi. }, congress name={VIth International Eurasian Educational Research Congress }, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2019}, pages={2448-2450} }