S. DİNÇER, "Dijital Oyunlar içine yerleştirilen analojilerin fen eğitimi başarısına etkisi," Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , İzmir, Turkey, pp.39-42, 2019
DİNÇER, S. 2019. Dijital Oyunlar içine yerleştirilen analojilerin fen eğitimi başarısına etkisi. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (İzmir, Turkey), 39-42.
DİNÇER, S., (2019). Dijital Oyunlar içine yerleştirilen analojilerin fen eğitimi başarısına etkisi . Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (pp.39-42). İzmir, Turkey
DİNÇER, SERKAN. "Dijital Oyunlar içine yerleştirilen analojilerin fen eğitimi başarısına etkisi," Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 2019
DİNÇER, SERKAN. "Dijital Oyunlar içine yerleştirilen analojilerin fen eğitimi başarısına etkisi." Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , İzmir, Turkey, pp.39-42, 2019
DİNÇER, S. (2019) . "Dijital Oyunlar içine yerleştirilen analojilerin fen eğitimi başarısına etkisi." Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , İzmir, Turkey, pp.39-42.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERKAN DİNÇER}, title={Dijital Oyunlar içine yerleştirilen analojilerin fen eğitimi başarısına etkisi}, congress name={Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2019}, pages={39-42} }