A. YALÇIN And M. DEMİRCİOĞLU, "Bir iletişim Aracı Olarak internet Siteleri En Büyük 100 Sanayi Firmasının internet Sitelerinin içerik Analizi," Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2002
YALÇIN, A. And DEMİRCİOĞLU, M. 2002. Bir iletişim Aracı Olarak internet Siteleri En Büyük 100 Sanayi Firmasının internet Sitelerinin içerik Analizi. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi .
YALÇIN, A., & DEMİRCİOĞLU, M., (2002). Bir iletişim Aracı Olarak internet Siteleri En Büyük 100 Sanayi Firmasının internet Sitelerinin içerik Analizi. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi .
YALÇIN, AZMİ, And MERT DEMİRCİOĞLU. "Bir iletişim Aracı Olarak internet Siteleri En Büyük 100 Sanayi Firmasının internet Sitelerinin içerik Analizi," Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2002
YALÇIN, AZMİ And DEMİRCİOĞLU, MERT. "Bir iletişim Aracı Olarak internet Siteleri En Büyük 100 Sanayi Firmasının internet Sitelerinin içerik Analizi." Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2002
YALÇIN, A. And DEMİRCİOĞLU, M. (2002) . "Bir iletişim Aracı Olarak internet Siteleri En Büyük 100 Sanayi Firmasının internet Sitelerinin içerik Analizi." Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi .
@article{article, author={AZMİ YALÇIN And author={MERT DEMİRCİOĞLU}, title={Bir iletişim Aracı Olarak internet Siteleri En Büyük 100 Sanayi Firmasının internet Sitelerinin içerik Analizi}, journal={Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2002}