Ö. DEMİR And A. DOĞANAY, "Bilişsel Koçluk Yoluyla Öğretilen Bilişsel Farkındalık stratejilerinin Akademik Başarıya Etkisi," Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.7, no.14, pp.121-138, 2008
DEMİR, Ö. And DOĞANAY, A. 2008. Bilişsel Koçluk Yoluyla Öğretilen Bilişsel Farkındalık stratejilerinin Akademik Başarıya Etkisi. Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.7, no.14 , 121-138.
DEMİR, Ö., & DOĞANAY, A., (2008). Bilişsel Koçluk Yoluyla Öğretilen Bilişsel Farkındalık stratejilerinin Akademik Başarıya Etkisi. Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.7, no.14, 121-138.
DEMİR, Özden, And AHMET DOĞANAY. "Bilişsel Koçluk Yoluyla Öğretilen Bilişsel Farkındalık stratejilerinin Akademik Başarıya Etkisi," Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.7, no.14, 121-138, 2008
DEMİR, Özden And DOĞANAY, AHMET. "Bilişsel Koçluk Yoluyla Öğretilen Bilişsel Farkındalık stratejilerinin Akademik Başarıya Etkisi." Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.7, no.14, pp.121-138, 2008
DEMİR, Ö. And DOĞANAY, A. (2008) . "Bilişsel Koçluk Yoluyla Öğretilen Bilişsel Farkındalık stratejilerinin Akademik Başarıya Etkisi." Eğitim Bilimleri ve Uygulama , vol.7, no.14, pp.121-138.
@article{article, author={Özden DEMİR And author={AHMET DOĞANAY}, title={Bilişsel Koçluk Yoluyla Öğretilen Bilişsel Farkındalık stratejilerinin Akademik Başarıya Etkisi}, journal={Eğitim Bilimleri ve Uygulama}, year=2008, pages={121-138} }