E. Coşkun And K. Ateşgöz, "SKEUOMORFİK TASARIMIN KULLANICI DENEYİMİ BAĞLAMINDA MARKA ALGISININ TÜKETİCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," MEDIAJ , vol.3, no.1, pp.113-126, 2020
Coşkun, E. And Ateşgöz, K. 2020. SKEUOMORFİK TASARIMIN KULLANICI DENEYİMİ BAĞLAMINDA MARKA ALGISININ TÜKETİCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. MEDIAJ , vol.3, no.1 , 113-126.
Coşkun, E., & Ateşgöz, K., (2020). SKEUOMORFİK TASARIMIN KULLANICI DENEYİMİ BAĞLAMINDA MARKA ALGISININ TÜKETİCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. MEDIAJ , vol.3, no.1, 113-126.
Coşkun, Engin, And KENAN ATEŞGÖZ. "SKEUOMORFİK TASARIMIN KULLANICI DENEYİMİ BAĞLAMINDA MARKA ALGISININ TÜKETİCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ," MEDIAJ , vol.3, no.1, 113-126, 2020
Coşkun, Engin And Ateşgöz, KENAN. "SKEUOMORFİK TASARIMIN KULLANICI DENEYİMİ BAĞLAMINDA MARKA ALGISININ TÜKETİCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." MEDIAJ , vol.3, no.1, pp.113-126, 2020
Coşkun, E. And Ateşgöz, K. (2020) . "SKEUOMORFİK TASARIMIN KULLANICI DENEYİMİ BAĞLAMINDA MARKA ALGISININ TÜKETİCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ." MEDIAJ , vol.3, no.1, pp.113-126.
@article{article, author={Engin Coşkun And author={KENAN ATEŞGÖZ}, title={SKEUOMORFİK TASARIMIN KULLANICI DENEYİMİ BAĞLAMINDA MARKA ALGISININ TÜKETİCİLER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={MEDIAJ}, year=2020, pages={113-126} }