A. GÜMÜŞ, "MEB’in Değerler Eğitimi Anlayışındaki Sakatlık: Değeri, Değer Üretmeyi, Değer Vermeyi, Değerlendirmeyi Değersizleştiriyor," Eleştirel Pedagoji , vol.9, no.53, 2017
GÜMÜŞ, A. 2017. MEB’in Değerler Eğitimi Anlayışındaki Sakatlık: Değeri, Değer Üretmeyi, Değer Vermeyi, Değerlendirmeyi Değersizleştiriyor. Eleştirel Pedagoji , vol.9, no.53 .
GÜMÜŞ, A., (2017). MEB’in Değerler Eğitimi Anlayışındaki Sakatlık: Değeri, Değer Üretmeyi, Değer Vermeyi, Değerlendirmeyi Değersizleştiriyor. Eleştirel Pedagoji , vol.9, no.53.
GÜMÜŞ, ADNAN. "MEB’in Değerler Eğitimi Anlayışındaki Sakatlık: Değeri, Değer Üretmeyi, Değer Vermeyi, Değerlendirmeyi Değersizleştiriyor," Eleştirel Pedagoji , vol.9, no.53, 2017
GÜMÜŞ, ADNAN. "MEB’in Değerler Eğitimi Anlayışındaki Sakatlık: Değeri, Değer Üretmeyi, Değer Vermeyi, Değerlendirmeyi Değersizleştiriyor." Eleştirel Pedagoji , vol.9, no.53, 2017
GÜMÜŞ, A. (2017) . "MEB’in Değerler Eğitimi Anlayışındaki Sakatlık: Değeri, Değer Üretmeyi, Değer Vermeyi, Değerlendirmeyi Değersizleştiriyor." Eleştirel Pedagoji , vol.9, no.53.
@article{article, author={ADNAN GÜMÜŞ}, title={MEB’in Değerler Eğitimi Anlayışındaki Sakatlık: Değeri, Değer Üretmeyi, Değer Vermeyi, Değerlendirmeyi Değersizleştiriyor}, journal={Eleştirel Pedagoji}, year=2017}