B. AYBEK And S. ASLAN, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ," The Journal of Academic Social Science Studies , no.49, pp.533-546, 2016
AYBEK, B. And ASLAN, S. 2016. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. The Journal of Academic Social Science Studies , no.49 , 533-546.
AYBEK, B., & ASLAN, S., (2016). ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. The Journal of Academic Social Science Studies , no.49, 533-546.
AYBEK, BİRSEL, And Serkan ASLAN. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ," The Journal of Academic Social Science Studies , no.49, 533-546, 2016
AYBEK, BİRSEL And ASLAN, Serkan. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ." The Journal of Academic Social Science Studies , no.49, pp.533-546, 2016
AYBEK, B. And ASLAN, S. (2016) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ." The Journal of Academic Social Science Studies , no.49, pp.533-546.
@article{article, author={BİRSEL AYBEK And author={Serkan ASLAN}, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2016, pages={533-546} }