M. Karakuş, "Sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin sorun çözme becerilerine, tutumlarına, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.12, no.4, pp.239-254, 2017
Karakuş, M. 2017. Sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin sorun çözme becerilerine, tutumlarına, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.12, no.4 , 239-254.
Karakuş, M., (2017). Sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin sorun çözme becerilerine, tutumlarına, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.12, no.4, 239-254.
Karakuş, MEMET. "Sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin sorun çözme becerilerine, tutumlarına, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.12, no.4, 239-254, 2017
Karakuş, MEMET. "Sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin sorun çözme becerilerine, tutumlarına, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.12, no.4, pp.239-254, 2017
Karakuş, M. (2017) . "Sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin sorun çözme becerilerine, tutumlarına, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.12, no.4, pp.239-254.
@article{article, author={MEMET KARAKUŞ}, title={Sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin sorun çözme becerilerine, tutumlarına, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi}, journal={TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES}, year=2017, pages={239-254} }