F. DEMİRCİ OREL, "Yerleşim Yerlerine Yakınlığın Alışveriş Merkezi Müşterisi Olma (Shopping Center Patronage) Üzerindeki Etkileri," 5. Ulusal Pazarlama Kongresi , Antalya, Turkey, pp.301-312, 2000
DEMİRCİ OREL, F. 2000. Yerleşim Yerlerine Yakınlığın Alışveriş Merkezi Müşterisi Olma (Shopping Center Patronage) Üzerindeki Etkileri. 5. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Antalya, Turkey), 301-312.
DEMİRCİ OREL, F., (2000). Yerleşim Yerlerine Yakınlığın Alışveriş Merkezi Müşterisi Olma (Shopping Center Patronage) Üzerindeki Etkileri . 5. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.301-312). Antalya, Turkey
DEMİRCİ OREL, FATMA. "Yerleşim Yerlerine Yakınlığın Alışveriş Merkezi Müşterisi Olma (Shopping Center Patronage) Üzerindeki Etkileri," 5. Ulusal Pazarlama Kongresi, Antalya, Turkey, 2000
DEMİRCİ OREL, FATMA D. . "Yerleşim Yerlerine Yakınlığın Alışveriş Merkezi Müşterisi Olma (Shopping Center Patronage) Üzerindeki Etkileri." 5. Ulusal Pazarlama Kongresi , Antalya, Turkey, pp.301-312, 2000
DEMİRCİ OREL, F. (2000) . "Yerleşim Yerlerine Yakınlığın Alışveriş Merkezi Müşterisi Olma (Shopping Center Patronage) Üzerindeki Etkileri." 5. Ulusal Pazarlama Kongresi , Antalya, Turkey, pp.301-312.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA DEMİRCİ OREL}, title={Yerleşim Yerlerine Yakınlığın Alışveriş Merkezi Müşterisi Olma (Shopping Center Patronage) Üzerindeki Etkileri}, congress name={5. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2000}, pages={301-312} }