Ö. F. RENÇBER, "Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Tüketicilerin Mağaza Tercihlerinin ve Beklentilerinin Belirlenmesi," Global Business Research Congress , İstanbul, Turkey, pp.230-231, 2017
RENÇBER, Ö. F. 2017. Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Tüketicilerin Mağaza Tercihlerinin ve Beklentilerinin Belirlenmesi. Global Business Research Congress , (İstanbul, Turkey), 230-231.
RENÇBER, Ö. F., (2017). Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Tüketicilerin Mağaza Tercihlerinin ve Beklentilerinin Belirlenmesi . Global Business Research Congress (pp.230-231). İstanbul, Turkey
RENÇBER, ÖMER. "Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Tüketicilerin Mağaza Tercihlerinin ve Beklentilerinin Belirlenmesi," Global Business Research Congress, İstanbul, Turkey, 2017
RENÇBER, ÖMER F. . "Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Tüketicilerin Mağaza Tercihlerinin ve Beklentilerinin Belirlenmesi." Global Business Research Congress , İstanbul, Turkey, pp.230-231, 2017
RENÇBER, Ö. F. (2017) . "Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Tüketicilerin Mağaza Tercihlerinin ve Beklentilerinin Belirlenmesi." Global Business Research Congress , İstanbul, Turkey, pp.230-231.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖMER FARUK RENÇBER}, title={Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Tüketicilerin Mağaza Tercihlerinin ve Beklentilerinin Belirlenmesi}, congress name={Global Business Research Congress}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}, pages={230-231} }