B. AYBEK And S. ASLAN, "Sınıf öğretmeni adaylarının demokrasiye yönelik tutumları ile eleştirel düşünme standartları arasındaki ilişkinin incelenmesi - An analysis of the relationship between prospective classroom teachers' critical thinking standards and democratical attitudes," 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongres , Antalya, Turkey, pp.1, 2016
AYBEK, B. And ASLAN, S. 2016. Sınıf öğretmeni adaylarının demokrasiye yönelik tutumları ile eleştirel düşünme standartları arasındaki ilişkinin incelenmesi - An analysis of the relationship between prospective classroom teachers' critical thinking standards and democratical attitudes. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongres , (Antalya, Turkey), 1.
AYBEK, B., & ASLAN, S., (2016). Sınıf öğretmeni adaylarının demokrasiye yönelik tutumları ile eleştirel düşünme standartları arasındaki ilişkinin incelenmesi - An analysis of the relationship between prospective classroom teachers' critical thinking standards and democratical attitudes . 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongres (pp.1). Antalya, Turkey
AYBEK, BİRSEL, And Serkan ASLAN. "Sınıf öğretmeni adaylarının demokrasiye yönelik tutumları ile eleştirel düşünme standartları arasındaki ilişkinin incelenmesi - An analysis of the relationship between prospective classroom teachers' critical thinking standards and democratical attitudes," 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongres, Antalya, Turkey, 2016
AYBEK, BİRSEL And ASLAN, Serkan. "Sınıf öğretmeni adaylarının demokrasiye yönelik tutumları ile eleştirel düşünme standartları arasındaki ilişkinin incelenmesi - An analysis of the relationship between prospective classroom teachers' critical thinking standards and democratical attitudes." 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongres , Antalya, Turkey, pp.1, 2016
AYBEK, B. And ASLAN, S. (2016) . "Sınıf öğretmeni adaylarının demokrasiye yönelik tutumları ile eleştirel düşünme standartları arasındaki ilişkinin incelenmesi - An analysis of the relationship between prospective classroom teachers' critical thinking standards and democratical attitudes." 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongres , Antalya, Turkey, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BİRSEL AYBEK And author={Serkan ASLAN}, title={Sınıf öğretmeni adaylarının demokrasiye yönelik tutumları ile eleştirel düşünme standartları arasındaki ilişkinin incelenmesi - An analysis of the relationship between prospective classroom teachers' critical thinking standards and democratical attitudes}, congress name={4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongres}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={1} }