D. Zeren, "Ülke İtibarının Ulus Marka Değeri ve Ülke İmajına Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.1, pp.91-110, 2020
Zeren, D. 2020. Ülke İtibarının Ulus Marka Değeri ve Ülke İmajına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.1 , 91-110.
Zeren, D., (2020). Ülke İtibarının Ulus Marka Değeri ve Ülke İmajına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.1, 91-110.
Zeren, DENİZ. "Ülke İtibarının Ulus Marka Değeri ve Ülke İmajına Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.1, 91-110, 2020
Zeren, DENİZ. "Ülke İtibarının Ulus Marka Değeri ve Ülke İmajına Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.1, pp.91-110, 2020
Zeren, D. (2020) . "Ülke İtibarının Ulus Marka Değeri ve Ülke İmajına Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi , vol.24, no.1, pp.91-110.
@article{article, author={DENİZ ZEREN}, title={Ülke İtibarının Ulus Marka Değeri ve Ülke İmajına Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={Çukurova Üniversitesi İİBF Dergisi}, year=2020, pages={91-110} }