T. DEMİREL And M. KARAKUŞ, "Argümantasyon yöntemi destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi," 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , pp.325-326, 2017
DEMİREL, T. And KARAKUŞ, M. 2017. Argümantasyon yöntemi destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , 325-326.
DEMİREL, T., & KARAKUŞ, M., (2017). Argümantasyon yöntemi destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi . 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (pp.325-326).
DEMİREL, TUBA, And MEMET KARAKUŞ. "Argümantasyon yöntemi destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi," 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 2017
DEMİREL, TUBA And KARAKUŞ, MEMET. "Argümantasyon yöntemi destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi." 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , pp.325-326, 2017
DEMİREL, T. And KARAKUŞ, M. (2017) . "Argümantasyon yöntemi destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi." 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , pp.325-326.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TUBA DEMİRCİOĞLU And author={MEMET KARAKUŞ}, title={Argümantasyon yöntemi destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi}, congress name={5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}, pages={325-326} }