Citation Formats
Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. KARAKUŞ Et Al. , "Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi," 18. Eğitim Bilimleri Kongresi , İzmir, Turkey, 2009

KARAKUŞ, M. Et Al. 2009. Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi. 18. Eğitim Bilimleri Kongresi , (İzmir, Turkey).

KARAKUŞ, M., Kuşdemir Kayıran, B., & Kayıran, T., (2009). Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi . 18. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Turkey

KARAKUŞ, MEMET, Bilge Kuşdemir Kayıran, And Turan Kayıran. "Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi," 18. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Turkey, 2009

KARAKUŞ, MEMET Et Al. "Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi." 18. Eğitim Bilimleri Kongresi , İzmir, Turkey, 2009

KARAKUŞ, M. Kuşdemir Kayıran, B. And Kayıran, T. (2009) . "Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi." 18. Eğitim Bilimleri Kongresi , İzmir, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={MEMET KARAKUŞ Et Al. }, title={Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi}, congress name={18. Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2009}}