A. P. BAL, "The effect of the differentiated teaching approach in the algebraic learning field on students’ academic achievements Cebir Öğrenme Alanında Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerine Etkisi," Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.63, pp.185-204, 2016
BAL, A. P. 2016. The effect of the differentiated teaching approach in the algebraic learning field on students’ academic achievements Cebir Öğrenme Alanında Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerine Etkisi. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.63 , 185-204.
BAL, A. P., (2016). The effect of the differentiated teaching approach in the algebraic learning field on students’ academic achievements Cebir Öğrenme Alanında Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerine Etkisi. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.63, 185-204.
BAL, AYTEN. "The effect of the differentiated teaching approach in the algebraic learning field on students’ academic achievements Cebir Öğrenme Alanında Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerine Etkisi," Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.63, 185-204, 2016
BAL, AYTEN P. . "The effect of the differentiated teaching approach in the algebraic learning field on students’ academic achievements Cebir Öğrenme Alanında Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerine Etkisi." Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.63, pp.185-204, 2016
BAL, A. P. (2016) . "The effect of the differentiated teaching approach in the algebraic learning field on students’ academic achievements Cebir Öğrenme Alanında Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerine Etkisi." Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , no.63, pp.185-204.
@article{article, author={AYTEN PINAR BAL}, title={The effect of the differentiated teaching approach in the algebraic learning field on students’ academic achievements Cebir Öğrenme Alanında Farklılaştırılmış Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerine Etkisi}, journal={Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research}, year=2016, pages={185-204} }