B. KUŞDEMİR KAYIRAN And A. İFLAZOĞLU SABAN, "Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin Türkçe dersine ilişkin tutuma ve okuduğunu anlama başarısına etkisi," Eğitim Araştırmaları Dergisi, , 2007
KUŞDEMİR KAYIRAN, B. And İFLAZOĞLU SABAN, A. 2007. Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin Türkçe dersine ilişkin tutuma ve okuduğunu anlama başarısına etkisi. Eğitim Araştırmaları Dergisi, .
KUŞDEMİR KAYIRAN, B., & İFLAZOĞLU SABAN, A., (2007). Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin Türkçe dersine ilişkin tutuma ve okuduğunu anlama başarısına etkisi. Eğitim Araştırmaları Dergisi, .
KUŞDEMİR KAYIRAN, BİLGE, And AYTEN İFLAZOĞLU SABAN. "Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin Türkçe dersine ilişkin tutuma ve okuduğunu anlama başarısına etkisi," Eğitim Araştırmaları Dergisi, , 2007
KUŞDEMİR KAYIRAN, BİLGE K. And İFLAZOĞLU SABAN, AYTEN İ. . "Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin Türkçe dersine ilişkin tutuma ve okuduğunu anlama başarısına etkisi." Eğitim Araştırmaları Dergisi, , 2007
KUŞDEMİR KAYIRAN, B. And İFLAZOĞLU SABAN, A. (2007) . "Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin Türkçe dersine ilişkin tutuma ve okuduğunu anlama başarısına etkisi." Eğitim Araştırmaları Dergisi, .
@article{article, author={BİLGE KUŞDEMİR KAYIRAN And author={AYTEN İFLAZOĞLU SABAN}, title={Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin Türkçe dersine ilişkin tutuma ve okuduğunu anlama başarısına etkisi}, journal={Eğitim Araştırmaları Dergisi,}, year=2007}