M. YEŞİLPINAR UYAR And A. DOĞANAY, "Öğrenci merkezli strateji, yöntem ve tekniklerin akademik başarıya etkisi: Bir meta-analiz çalışması," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.186-209, 2018
YEŞİLPINAR UYAR, M. And DOĞANAY, A. 2018. Öğrenci merkezli strateji, yöntem ve tekniklerin akademik başarıya etkisi: Bir meta-analiz çalışması. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1 , 186-209.
YEŞİLPINAR UYAR, M., & DOĞANAY, A., (2018). Öğrenci merkezli strateji, yöntem ve tekniklerin akademik başarıya etkisi: Bir meta-analiz çalışması. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 186-209.
YEŞİLPINAR UYAR, MELİS, And AHMET DOĞANAY. "Öğrenci merkezli strateji, yöntem ve tekniklerin akademik başarıya etkisi: Bir meta-analiz çalışması," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 186-209, 2018
YEŞİLPINAR UYAR, MELİS Y. And DOĞANAY, AHMET. "Öğrenci merkezli strateji, yöntem ve tekniklerin akademik başarıya etkisi: Bir meta-analiz çalışması." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.186-209, 2018
YEŞİLPINAR UYAR, M. And DOĞANAY, A. (2018) . "Öğrenci merkezli strateji, yöntem ve tekniklerin akademik başarıya etkisi: Bir meta-analiz çalışması." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.186-209.
@article{article, author={MELİS YEŞİLPINAR UYAR And author={AHMET DOĞANAY}, title={Öğrenci merkezli strateji, yöntem ve tekniklerin akademik başarıya etkisi: Bir meta-analiz çalışması}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={186-209} }