F. DEMİRCİ OREL, "Özel Markalara Farklı Düzeyde Eğilimi Olan Tüketiciler Arasındaki Sosyo-Demografik ve Tutumsal Farklılıklar," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.26, pp.37-52, 2006
DEMİRCİ OREL, F. 2006. Özel Markalara Farklı Düzeyde Eğilimi Olan Tüketiciler Arasındaki Sosyo-Demografik ve Tutumsal Farklılıklar. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.26 , 37-52.
DEMİRCİ OREL, F., (2006). Özel Markalara Farklı Düzeyde Eğilimi Olan Tüketiciler Arasındaki Sosyo-Demografik ve Tutumsal Farklılıklar. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.26, 37-52.
DEMİRCİ OREL, FATMA. "Özel Markalara Farklı Düzeyde Eğilimi Olan Tüketiciler Arasındaki Sosyo-Demografik ve Tutumsal Farklılıklar," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.26, 37-52, 2006
DEMİRCİ OREL, FATMA D. . "Özel Markalara Farklı Düzeyde Eğilimi Olan Tüketiciler Arasındaki Sosyo-Demografik ve Tutumsal Farklılıklar." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.26, pp.37-52, 2006
DEMİRCİ OREL, F. (2006) . "Özel Markalara Farklı Düzeyde Eğilimi Olan Tüketiciler Arasındaki Sosyo-Demografik ve Tutumsal Farklılıklar." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.7, no.26, pp.37-52.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL}, title={Özel Markalara Farklı Düzeyde Eğilimi Olan Tüketiciler Arasındaki Sosyo-Demografik ve Tutumsal Farklılıklar}, journal={Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2006, pages={37-52} }